26 sie 2015

(VEGE) FOODBOOK CZYLI FOODDIARY XIII

Witam cieplutko,


Mój kolejny foodbook w wersji wegańskiej plus bonus deser, który zrobiłam dla męża i nie jest wegański.

Mój food book w sumie to dośc skromny. Nie miałam za dużo czasu aby robić zdjecia więc są to tylko najciekawsze potrawy z ostatnich dni. 
Nie są to moje najczęściej jedzone potrawy (oprócz wosianki).


Śniadanie


Moje śniadania są dość nudne ale szczerze mówiąc to mój ulubiony posiłek. Jest to owsianka z mlekiem roślinnym. Na zdjęciu mleko czekoladowe z jagodami. W tym tygodniu robiłam też domowej roboty mleko migdałowe i robiłam sobie owsiankę z zblendowanymi migdałami i mlekiem migdałowym. Pyychaaa :))

2 śniadanie/Koktajle



Moje drugie śniadanie to najczęściej zielony koktajl z jarmużu i bananów. Do koktajlu mam różne owoce.

Obiad



Naleśniki migdałowe z jagodami i zblendownaymi migdałami.

Wegańskie naleśniki migdałowe
 1 szkl mleka migdałowego
3/4 szkl mleko sojowe
1/2 szkl płatków owsianych zmielonych
1 szkl mąka pszenna
1 łyżeczka sody oczyszczonej
szczypta soli
1 łyżka oleju (zeby lepiej się smazyło)

Mozna zamiast dwóch rodzaji dodać 1 i 3/4 szklanki innego mleka roslinnego. Po połączeniu składników TRZEBA dać ciastu odpocząć 15 minut. Smażyć na abrdzo rozgrzanej patelni ;) 



Papryka faszerowana ryżem i warzywami.


Żytnio-pszenne pierogi faszerowane soczewicą, cukinią, cebulką, czosnkiem i odrobiną bułki tartej.
Obiady pokazuje mączne, choć najcześciej jem ryż albo kasze z warzywami. Jakoś te obiady wydawały mi się ciekawsze niż takie zwykłe.

Przekąski

Lody bananowe jednoskładnikowe.




Grillowany banan z masłem orzechowym. Dobry jako przekąska ;) 

Kolacje


Skromnie kanapki z pasztetem z cukinii i sałatka z ogórków.

Frytki pieczone i grillowana cukinia z pomidorami - kolacja na bogato!


Sałatka z kotletami sojowymi, szpinakiem i pomidorem ;)) Kotlety sojowe w panierce z musztardy i mąki kukurydzianej.

Jedzenie na mieście - Pizza Wegańska


To pizza Roztoczańska z borowikami. Te białe plamki to czosnek! Na wierzchu są świeże pomidory.


Pizza wegetariańska, którą zamówiłam bez sera.


Mały bonus - Niewegański Deser



Deser zrobiłam dla mojego męża. Są tu lody wegańskie, bita śmietana i biszkopty. Mówił, ze przepyszne ;)


Pozdrawiam,



6 komentarzy:

  1. Muszę zrobić naleśniki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierogi uwielbiam :D Wczoraj zrobiłam na obiadokolację takie z pieca <3 bomba!! Mąż był pod wrażeniem, a z wszelkich dań opartych na cieście uznaje tylko pizzę :P Także zaplusowałam :)
    Mam ochotę spróbować ten zielony koktajl, ale w mojej miejscowości nie mogę znaleźć jarmużu :/
    A naleśniki jak robisz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nalesniki są bardzo proste ;) Dopiszę zaraz w tresci wpisu dokładny przepis ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...