8 wrz 2011

Rude włosy - cała prawda

Witam cieplutko!

Przez długi czas byłam posiadaczką rudych włosków i pomyślałam, ze podzielę się z Wami moimi przemyśleniami na ich temat :)

Jestem wielką wielbicielką takiego odcienia na główce.
Moje doświadczenie rozciąga się od złotych blondów po mocne rudości aż do czerwieni i kasztanu.







Mogę śmiało powiedzieć, ze rudy jest kolorem bardzo zmysłowym, przyciągającym uwagę i dodającym wiele uroków. 
Ale ma swoje "ciemne strony":
- szybko płowieje - niestety ale kolor bardzo szybko traci na swojej intensywności, czasem to kwestia 2 tygodni i już można by włosy farbować ponownie
- podkreśla niedoskonałości cery - krostki, przebarwienia oraz podkrążone oczka zaczyna być bardziej widać, ogólnie wszystkie kolory stają się jakby bardziej widoczne (np kolor cieni na oku) i nie zawsze potrafi się to harmonijnie dopasować
- popada albo w marchewkę albo w czerwień - podobna historia jak z blond włosami, naprawdę ciężko uzyskać naturalny odcień, który by nie popadł w jakąś skrajność




Farby które bym polecała:

Joanna - płomienna iskra
- efekt jak po mango,a cena dużo niższa! jestem zachwycona!
- kładziony na bardzo sprany rudy
- strasznie swędziała mnie głowa przy farbowaniu
- ale włosy nie są w najgorszym stanie


Garnier NUTRISSE KREM 76 - Miedziana Czerwień
- sprany jasny rudy
- bardzo zadowolona
- włosy błyszczące i miękkie


Loreal Feria 3D kolor Mango
- kładziony na popielaty blond
- włosy miękkie i błyszczące
- bardzo zadowolona ;)


Joanna Naturia - czerwona porzeczka

kładziony na ciemny blond/jasny brąz (rudawy)
kolor intensywny ale nie tka jaskrawy jak bałam się, że będzie
bardzo pozytywnie zaskoczona
lekko przesuszone włosy, ale bez większych zniszczeń
na fotkach włosy lekko wilgotne ale kolor całkiem dobrze widać


A wy jakie macie doświadczenia z rudościami??

78 komentarzy:

  1. Zgadzam się, że rudy to bardzo zmysłowy kolor, ale przy tym dość trudny w noszeniu :) Bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z rudością to może nie, ale raz miałam na głowie baardzo intensywną czerwień, czułam się jakby mi się głowa dosłownie paliła. Wytrzymałam 3 dni i poleciał brąz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Idalia
    Dziękuję :) Właśnie z tego względu teraz ejstem blondynką, dużo łatwiej :)

    ElisabethS
    Po maturze też zrobiłam sobie intensywną czerwień, ale wcześniej zawsze byłam blondynką i byłam nieprzyzwyczajona, wytrzymałam parę dni i rozjaśniłam je. Z takim kolorem to dużo zabawy żeby wyglądać w miarę normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, ja na dodatek mam piegi i zaczerwienienia, więc chyba wiadomo jak to wszystko wyglądało ;/ Do dziś nie wiem co mnie podkusiło, żeby spróbować czerwieni hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ElisabethS
    Wiesz to chyba każda kobietka ma czasem taką zachciankę na rudo-czerwienne włoski (choć nie twierdzę, ze wyjątki się nie trafiają). Niestety nie każdemu to pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama jestem ruda i zgodze sie z tym ze wlosy bardzo szybko plowieja...Co do niedoskonalosci ktore sie uwydatniaja ja czegos takiego neizauwazylam i kocham swoj rudy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mika.Lifestyle
    Może to zależy od cery lub to jakaś kwestia indywidualna. A ty jesteś naturalnie ruda czy swoje naturalne masz w innym kolorze?

    OdpowiedzUsuń
  8. kOCHANA poradz mi prosze mam rude wlosy farbowane mango chce jednak wrocic do blondu np pasemkami jaka farbe lub rozjasniacz polecasz bede wdzieczna za info pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mika.Lifestyle
    ja też ;)

    Anonimowy
    ja często w ten sposób (pasemkami) wracałam do blondu, ale zawsze to było u fryzjera i nie wiem czego używał. Przykro mi ale nie wiem jak pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko Ci w tych rudościach i jeszcze taka długość włosów.
    Ja farbę już kupiłam (Joanna w kolorze jesienny liść, tą iskrę już miałam w rękach, ale wydała mi się zbyt jaskrawa), jutro farbuję. Trzymaj kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cleo80
    dziękuję! Iskra jest dość jaskrawa, ale lubią ją za to :)
    Nie mogę się doczekać aby Ciebie zobaczyć w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i po farbowaniu. Kolor wyszedł trochę ciemny. Następnym razem sięgnę jednak po tę iskrę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, dzisiaj pierwszy raz "wpadłam" na Twojego bloga. Piątka dla Ciebie! Ja sama również mam manie zmian, jeśli chodzi o kolor i długość moich włosów. Aktualnie mam sprany rudy na głowie i muszę go odświeżyć (naturalnie jestem brunetką). Mam swoje 2 ulubione farby, chętnie jednak spróbuję coś innego. Generalnie preferuję płomienny rudy (tudzież wiewiórkowy ;), ale mango również gościło na mojej głowie. Jaką farbę użyłaś na pierwszym zdjęciu? Pozdrawiam serdecznie i gratuluję bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pierwszym zdjęciu mam płomienną iskrę Joanny. Niestety farba szybko się spłukuje ale ogólnie kolorek cudny!

      Usuń
  14. Ahh i jeszcze pytanie odnośnie kuracji drożdżowej: jak długo ją stosowałaś i czy uważasz ją za skuteczną? (w czerwcu minionego roku ścięłam włosy z długich do pupy na chłopaka- znasz tą chęć zmiany ;P i aktualnie również zapuszczam) chętnie przyspieszyłabym ten proces. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zmiany to bardzo Cię rozumie! Też mi się zdarzały takie radykalne cięcia. Drożdże są świetne w działaniu, jak dla mnie, ale okropne w smaku! Zapraszam na blog o tym http://anwena.blogspot.com/2011/10/podsumowanie-akcji-wosy-rosna-jak-na.html

      Usuń
  15. Kochana, mam pytanie. Planuję zafarbować blond włosy (jasne) wcześniej już farbowane (ale tak z miesiąc temu) na kolor Feria Loreal 74 intensywna miedź. Czy według Ciebie wyjdzie mi rudy czy bardziej czerwony? Pytam Ciebie, bo sama kocham rudości ale te typowo bez czerwonego a Ty masz doświadczenie w tych sprawach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie co pozostało Ci an włosach po mango (intensywna miedź) ale podejrzewam, ze coś bardziej marchewkowego niż czerwonego. Nakładając ten kolor powinny wyjść intensywnie rude bardziej, ale nie mam pewności. Mi nawet czerwienie w nazwie wychodziły rude, a już mojej siostrze zawsze wpadało w czerwień, czasem to od struktury włosów zależy, jak farba się przyjmie. Polecam Ci także Joanna Płomienna Iskra - rezultat jak po mango a tańsza farba i chyba mniej czerwienna.

      Usuń
  16. Zgadzam się z faktem że rude włosy szybko tracą intensywny kolor (aktualnie mam rude,) ale powiem szczerze,że moim zdaniem udało mi się zdobyć kolor rudego który wygląda naturalnie przy mojej karnacji :) więc zgadzam się z Tobą tylko połowicznie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam :) mam bardzo wielki problem. miałam rozjaśniane blond włosy i zafarbowałam je na ognistą czerwień. niestety kolor szybko się zmył i teraz jak zafarbuję każdą inną farbą to kolor też się zmywa. nie wiem co mam robić bo mam już dosyć " różowych " włosów . Czy mogła byś mi coś poradzić ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ;) Niestety tak to bywa z rozjaśnianymi włosami - kolor szybko się z nich spłukuje! niestety włosy muszą teraz zostać wielokrotnie farbowane aby nabrały właściwego koloru. Jak moje włosy też tak reagowały (byłam blond potem ruda), wybrałam farbę Joanna porzeczkowa czerwień, najpierw były ciemno czerwone, a potem z czasem włosy wyszły ładnie rude :)Ale ciężko przewidzieć jak na Twoich włosów by wyszło, bo tu zależy od porowatości włosa i ich kondycji.

      Usuń
    2. Hmmm...a co Pani myśli o tym, jak bym spróbowała z brązem ? też by się tak zmywał ?

      Usuń
    3. Brąz mógłby się zmywać, ale już dużo łagodniej niż rudości! Myślę, ze możesz spróbować ;)

      ps. Emilka lub Eowina - nie Pani :)

      Usuń
    4. Aha, mi właśnie chodzi o to żeby się nie zmywał, nie chcę wyglądać po tygodniu jak bym wyszła z pralki :D a co z marchewkowym np ? coś takiego http://szafiarenka.pl/upload/foto_cache/d5f/58c/8d9/7ef/2a3/a0b/e9f/55d/e34/5d3/50_500x640.jpg

      Usuń
    5. Farbowałam dokłądnie tą farbą i niestety z czasem mi się spierało :( Niestety wszystkie rude tak mają - najładniejszy kolor zaraz po farbowaniu! Zawsze można także farbować raz na 2-3 miesiące farbą a w między czasie poprawiać szamponem koloryzującym (aby jakoś wyglądać)

      Usuń
    6. ja mam naturalne rude włosy, ale niestety w gimnazjum coś mi odwaliło i zafarbowałam na blond :( i przez 4 lata tak się bawiłam w blondynke ale teraz wróciłam do rudych, a raczej czerwonych, które niestety się spierają :( a miałam takie śliczne naturalne kasztanowe włoski :( teraz przedyskutowałam sprawę z przyjaciółkami i wybieram brąz, ciekawe co z tego wyjdzie :) dziękuję Ci za wszystkie rady :*

      Usuń
  18. ja uzywalam loreala mango jednak kolor mi bardzo szybko schodzi z odrostów jak na marke i cene 34zl bardzo sie zawiodlam na niej teraz zmieniam na inna zobaczymy co wyjdzie ale twoj kolorek fajniusi

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Eowinko, widzę że masz doświadczenie ja jednak mam problem z osiągnięciem koloru. Marzę o rudym od dłuższego czasu. Jednak dwie wizyty u fryzjera okazały się totalną klapą kolor wyszedł brązowy lekko wpadający w rudy. Póżniej kolor był rudy ale nie dość intensywny być może przez pozostały pigment brązu jaki gdzieś tam jeszcze w nich tkwi. Nałożyłam mango i cóż... kolor nie jest intensywny a z tego co słyszałam po tej farbie powinien być i wpada w brązowawą czerwień nawet niezbyt nasycony kolor-ogólnie jest przygaszony. Potrafiłabyś mi poradzić co mogłabym z tym zrobić? marzy mi się intensywny odcien ewidentnie rudy mniej wiecej taki jak na Twoich fotkach lub głównym zdjęciu do tematu o rudościach :(. Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Eowinko, widzę że masz doświadczenie ja jednak mam problem z osiągnięciem koloru. Marzę o rudym od dłuższego czasu. Jednak dwie wizyty u fryzjera okazały się totalną klapą kolor wyszedł brązowy lekko wpadający w rudy. Póżniej kolor był rudy ale nie dość intensywny być może przez pozostały pigment brązu jaki gdzieś tam jeszcze w nich tkwi. Nałożyłam mango i cóż... kolor nie jest intensywny a z tego co słyszałam po tej farbie powinien być i wpada w brązowawą czerwień nawet niezbyt nasycony kolor-ogólnie jest przygaszony. Potrafiłabyś mi poradzić co mogłabym z tym zrobić? marzy mi się intensywny odcien ewidentnie rudy mniej wiecej taki jak na Twoich fotkach lub głównym zdjęciu do tematu o rudościach :(. Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cieplutko, dziękuję za zaufanie! Kiedyś też poszłam do fryzjera po ognista fryzurkę i wyszłam właśnie z takim lekko rudym brązem :/ Najlepsze efekty miałam kiedy sama farbowałam w domu. Być może włosy są za ciemne aby wyszły aż tak rudo. Polecałabym dwa rozwiązania:
      1. inwazyjny - lekko włosy rozjaśnić a później przefarbować intensywnym rudym - np Joanna Płomienna iskra! Efekt będziesz miała natychmiastowy, ale włosy będę potrzebowały regeneracji i troski.
      2. mniej inwazyjny - cierpliwie farbowanie jasnymi rudościami - aby pigment jak najbardziej wnikał we włosy. także polecam Iskrą. Być może po kilku farbowaniach włosy będę takie jakie powinny być.
      Być może nie przyjmowanie pigmentu ma coś spólnego ze kondycją włosów. Używasz odżywek czy masek do włosów? Może warto pomyśleć o dodatkowej pielęgnacji. Polecam glob Anwen - Jak dbać o długie włosy - kopalnia wiedzy o tym!

      Usuń
  21. Witam Cię gorąco ! mam pytanko . Czy płomienna iskra złapie mi jasno brązowe włoski ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cieplutko,
      złapać - złapie, ale czy będzie taki efekt jaki powinien być to już zależy: jaki to odcień brązu, czy naturalny czy farbowany, jaką masz strukturę włosów, jaka jest ich chropowatość itp.
      zawsze możesz sprawdzić na pasemku kontrolnym z tyłu głowy. Jeśli efekt Ci się spodoba - pofarbować całość :)

      Usuń
    2. naturalne mam rude a nałożony na to jest taki sredni brąz . włosy są gęste i bardzo puszyste. bardzo mi zalezy aby wrócić do naturalnego kasztanowego kolorku

      Usuń
  22. Na tym 2 zdjęciu, tam gdzie są 4 fotki to jaka farba? Płomienna iskra ?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jako farbo masz malowane na 3 zdjeciu taki wyrazisty prosilabym o nazwe;)

    OdpowiedzUsuń
  24. hej czy ktoś farbował włosy szamponem Joanny "zmysłowy rudy"?
    pozdrawiam, Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy tym ktosiem mam być ja? nie, nie miałam przyjemności ale chętnie bym wypróbowała!

      Usuń
  25. :) też mam zamiar wypróbować, kusi mnie ta niska cena, ale zależy mi, by nie mieć odrostów... Myślisz, że tak mniej więcej się zmywa?
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  26. Od dwóch lat jestem posiadaczka rudych włosów. Mój naturalny kolor to średni brąz. Rudy kolor zawdzieczam swojej fryzierce, która zrobiła mi dekoloryzacje bo na brązowych włosach żadna farba by nie złapała by być rudowlosa. Próbowałam wiele farb od Joanna(z której byłam bardzo zadowolona) poprzed Garnier i Loreal(z którego byłam najmniej zadowolona). Od pewnego czasu używam tylko farby Ce-Ce kupowanej w hurtowni fryzierskiej(mysle, że w każdym miejście Polski jest) ostatnio trafiłam na promocje i kupiłam ta farbe za 20zł i starcza mi ona na 3 razy bo mam krótkie wlosy.
    Farbe polecam długo utrzymuje się na włosach i kolor zmywa sie jednolicie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam pytanie do Ciebie masz piękny kolor Rudych włosów na tym pierwszym zdjęciu, chciałabym sobie taki odcień zrobić jaka farbę używałaś akurat na tym zdjęciu. Ja farbuję się na rudy od 4 lat i przeważnie farba o kolorze Mango. Proszę Cie o odpowiedź. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze pamiętam tutaj mam właśnie mango, możliwe ze to była Płomienna Iskra ale prędze Mango.

      Usuń
  28. Dzięki za te opinie, długo szukałam podobnych no i tylko tu u Ciebie znalazłam tak doskonały opis :) Super

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, mam pytanie, mam nadzieje że mi pomożesz :) mam włosy ufarbowane Palette Salon Colors nr 5-68 tj jasny kasztanowy brąz, na to położyłam Garnier Nutrisse Ultra Color 7.64 tj czerwona miedź, a ostatnio Joanne Płomienną Iskrę. Włosy mam w rudawym odcieniu, ale ciemnym (no bo wiadomo farba kładziona na brązowe farbowane włosy to nie można się było spodziewać nic innego) i może coś byś poleciła żeby na tym ciemnym rudym wyszedł intensywniejszy? Bo szczerze mówiąc wydaje mi się że po tym Garnierze włosy były najfajniejsze i plus to że bardzo ładnie pachniał. Na Garniera jeszcze celem odświeżenia koloru położyłam rudą szamponetkę Delia i wtedy miały taki ładny rudawy odcień.Proszę o odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecałabym Ci Mango Loreal Preference, ten kolor lekko rozjaśnia i nadaje rudy odcień wiec jest nadzieja, ze wyjdzie taki o jakim piszesz :)

      Usuń
    2. Dziękuje :)

      Usuń
  30. Witam:)Mam pytanko jak z rudości wrócić do blondu?Można uzyskać dobry efekt ekperymentując w domu czy jednak wizyta u fryzjera jest konieczna?pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. aga....witaj zafarbowałam na rudy plomienną iskrą ale niestety po pierwszym myciu zmył mi się widocznie,,....na odrostach ładny a na końcach po blądach taki siny rudy...a chciała bym mieć jednakowy marchewkowy...pianki ,żele koloryzujące czy szamponetki jakieś fajne znasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, nie jestem agą :) Jeśli wcześniej włosy rozjaśniałaś to niestety włosom brakuje barwnika, polecałabym wykonać repigmentacje. Ostatnio farbowałam Joanna Professional 8.45 - wyszedł świetny odcień

      Usuń
  32. Eowinko, mam do Ciebie pytanie z zakresu farbowania włosów, bo widzę, że znasz się na tym wyśmienicie.
    Mam naturalnie rude włosy, takie powiedzmy 9.04, a więc dość jasny rudy, choć gdzieniegdzie występują pojedynczne egzemplarze typu 9.44, a więc dość intensywny rudy, choć stroną dominującą jest jednak 9.04.
    Każdy popiel (9.1) , tudzież natura (9) nakładane na moje naturalki wychodziły zielono, naprawdę, jakby w moich włosach nie było czerwonego barwnika tylko ewidentnie żółty, toteż nałożyłam coś z fioletem (9.2), ale znowu w tym przypadku moje włosy zareagowały tak, jakby były mega rude i miały mnóstwo czerwieni w sobie + ten fiolet = bardzo intensywny rudy odcień z fioletowym refleksem. To było dość dawno. Teraz znowu mam 100% naturalnych włosów (po prostu nie wiedziałam już, czym mam farbować ;-(( ).
    PYTANIE: Chcę mieć ciepłą, spokojną tonację odcienia, bo to moje naturalne 9.04 jest dla mniej jednak za intensywne - mój kolor mógłby być naprawdę "spokojniejszy", taki bardziej stonowany ten mój rudy mógłby być, taki, jakby to ująć: "trochę schłodzony rudy". Mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi? Nie wiem, w jaką numerację mam uderzać, bo ciepły nakładany na mój bardzo ciepły = ??? no właśnie ;-((( a popielami już nie ryzykuję, bo zielonych włosów nie chcę mieć (używałam różnych popieli z różnych firm i zawsze było w tonacji green).
    Eliza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elizo, dziękuję za zaufanie - ale nie wie czy będę w stanie Ci pomóc. Ta numeracja farb choć w miarę mi znana nie jest mi aż tak bliska aby podać ci dokładną wartość którą bym ci polecała. Prawda jest taka, ze kolor o numerze 9 u jednego producenta może być taki, a u innego trochę inny. Ja ostatnio farbowałam na rudo 8.45 - efekt był dokładnie jaki chciałam - nie czerwony, nie marchewkowy - tylko rudy!
      Jeśli Twój naturalny kolor włosów jest rudy to radziłabym stosować hennę albo szampony koloryzujące - aby lekko "podbić" kolor, podkreślić go - zamiast stosowania farb, które i tak nie wychodzą tak jakbyś chciała.

      Usuń
  33. Dziękuję za odpowiedź ;-*

    OdpowiedzUsuń
  34. Przerobilam juz wiele rudych farb, od sklepowych po fryzjerskie ... Na dzien dzisiejszy jestem wierna jednej: Mango L'oreala. Zadna tak dlugo mi sie nie trzymala, najmniej mi niszczy wlosy i ma bardzo ladny kolor - wrecz idealny jak dla mnie. A wiem co mowie, jestem wierna rudym odcieniom od 5 lat :) na chwile eksperymentowalam z jakims blondem czy brazem, ale to trwalo max 2 miesiace i znow wracalam do rudego. Sa upierdliwe z farbowaniem, fakt, ale sa tego warte :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej, czy używałaś może kiedykolwiek farby JOANNA PROFESSIONAL? jaki jest stosunek mieszania farby : oksydantu? Bo kupiłam farbę a nie ma ulotki wewnątrz i nie wiem, jakie dać proporcje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, używałam i polecam tą farbę! według opakowania należy wymieszać w proporcji 1:1,5. Ja użyłam Miedziano-czerwony jasny blond - utleniacz 6% w proporcji 1:1,3 - dwa opakowania farby łącznie 100mln i 130 mln utleniacza.

      Usuń
  36. dzięki za odpowiedź ;-))

    OdpowiedzUsuń
  37. ja mam naturalnie rudy a chcę na troszkę stać się blondynką, co zrobić????
    dodam że mam bardzo mocne, grube i zdrowe włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz być blondynką to jedynym rozwiązaniem jest rozjaśnianie. Możesz to robić stopniowo lub jednorazowo rozjaśnić, ale to łączy się z możliwością, ze włosy już nie będę zdrowe i mocne. Czytałam ostatnio o naturalnych metodach rozjaśniania - może coś takiego?

      Usuń
  38. Gdy ostatnio pofarbowałam wlosy miedzianą farbą wyszedł mi bordowy, wcześniej mialam mango. Jak pozbyć sie tej czerwonej farby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi jednoznacznie odpowiedzieć nie widząc Twoich włosów, ale obawiam się że potrzebne będzie rozjaśnienie. Możesz spróbować: kąpiel rozjaśniającą, a następnie nałożenie typowo rudej farby (polecałabym trzymać kolor krócej niż w instrukcji, aby ponowne farbowanie nie dałoby czerwieni). Można też całe włosy spróbować rozjaśnić, ale to już bardziej niszczy włosy niż kąpiel rozjaśniająca.

      Usuń
  39. ile trzymałaś farbę na głowie miedzianą czerwień :)?

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj ;) mam pytanie jaki kolor wyszedł ci kiedy farbowalas włosy miedziana czerwienią czy był to mocny czerwony czy było widać trochę rudosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dawna farbowałąm tym włosy i zakłądam, ze już mogła zmienić się sama farba i jej działanie. Mi zazwczaj wychdoziły włosy najpierw czerwonawe a póxniej "spierały" się na rudy,

      Usuń
  41. Ty serio lubisz ten kolor!?
    Ja sie z tego przefarbowuje...

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej ! Wpadlam na pomysl rudosci jakis czas temu i dlugo sie wachalam, poniewaz niemal kazdy mi odradzal mówiac, ze jestem zbyt blada i nie bedzie mi to pasowalo. Od dziecka bylam blondyneczka, jednak majac 18l zafarbowalam na blond i tak farbowalam te wloski niezbyt czesto, co 3-6 miesiecy az nagle kolor zaczal mi poprostu brzydnac. Stal sie dla mnie taki nijaki, brudny i nieciekawy, baa musialam sie mocno malowac by jako tako wygladac. I powiedzialam dosc. Zafarbowalam sie dwa dni temu na rudy farba palette intensve color cream intensywna miedz i jestem szczesliwa!! Kolor jest przepiekny i pasuje mi nawet bez makijazu, wlosy przestaly mnie przytlaczac a podkreslily delikatny charakter mojej urody ! Twój blog inspiruje mnie do dalszego trwania w tym postanowieniu, dziekuje ci! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo mi miło ;)) Rudy to nietypowy kolor, bo niestety trzeba dbać aby szybko nie blaknął. Jeśli chodzi o włosy rozjaśniane to niestety szybko się "Spierają", ale z czasem włosy napigmentowują się i kolor wolniej schodzi.

      Usuń
  43. Hej, aktualnie mam na włosach spraną czerwoną porzeczkę, (mój naturalny to brąz) i zastanawiam się nad plomienna iskra- co o tym sądzisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć ;) Skoro teraz masz czerwone to iskra moze wyjść bardzo płomiennie le i czerwono, nie wiem czy rudy będzie widoczny.

      Usuń
  44. Witam. Czym miałaś ufarbowane włosy na ślub? Ładny odcień. A zdjęcie główne w tym wątku to chyba mango czy się mylę? Pozdrawiam. Ja również ruda od lat. Miałam niedawno epizod kilkumiesieczny z blond ale wróciłam wiernie go rudego. Niestety z grzywki spływa jak szalony. Muszę to jakoś przeżyć. Taka cena za blond. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam naturalny rudy kolor (od urodzenia) mam teraz 13 lat i mi ściemniały :( jak mam zrobić by były jaśniejsze ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno pomagają płukanki z rumianku na naturalne rozjaśnienie włosów, ale nie mam pojęcia czy u Ciebie to podziała. Przykro mi ale ja tylko rozjaśniałam farbą czy rozjaśniaczem.

      Usuń
  46. Taki kolor włosów zawsze chciałam uzyskać tylko za każdym razem wychodziło coś nie tak. A wizyty u fryzjera kończyły się lekkim zabarwieniem włosów, który spłukiwał się po jakimś czasie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...