29 kwi 2015

Moja próbna fryzura ślubna

Witam cieplutko,


Byłam na wyczekiwanej fryzurze próbnej ślubnej. Czekałam na to niecierpliwie, planowałam i wyszukiwałam zdjęć fryzur w internecie... I niestety poczułam trochę zawód.
Tragedii moze nie ma ale szału też nie ma :)
Fryzura wydaje mi się za skromna i jakby niedokładna. Ogólnie podobają mi się takie czesanie, które wydają się luźne i nie takie "od fryzjera" ale chyba na ślub oczekuje czegoś więcej.
Po czesaniu razem z fryzjerką ustaliłyśmy co trzeba poprawić i jak ma wyglądać fryzura w dniu ślubu itp.
Teraz jednak mam wątpliwości.

Może zmienić całkiem pomysł na czesanie?

Miało być coś takiego:

A zastanawiam się nad czymś takim. Tylko zamiast kwiata mój grzebień. Czyli zamiast spiętych włosów z tyłu, to włosy rozpuszczone i grzebień wpięty na bok.

Co mi doradzicie?


Fryzura jak na zdj nr 1 - zamiast kwiatka - mój grzebyk, upięty jak na zdj 2.

Pozdrawiam,

40 komentarzy:

  1. Za drobne te loczki zupełnie inne :( radziłabym ci zrobić taką fryzurę jak na przedostatnim zdjęciu albo zmiana fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzjerki raczej nie zmienie, ale fryzurę raczej tak :)

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że fryzjerka powinna zmniejszyć przedziałek, puścić tylko dwa mniejsze pasma włosów przy bokach twarzy, a zebrane włosy lekko u góry wytapirować, żeby podnieść tą górę jak u modelki na pierwszym zdjęciu. Jeśli chodzi o mnie (ślub w czerwcu), również mam taki sam dylemat z fryzurą: spięte z tyłu czy podpięty bok....Ostatnio spodobała mi się ta fryzurka http://www.przewodnikmp.pl/files/images/fryzury_slubne/woohair_com01.jpg i również zaczęłam brać ją pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzura z linku jest bardzo ąłdna i też podobną oglądałam. ale chyba za mało falowane jak dla mnie ;)
      A co do Twoich uwag dot. fryzury to myslę, że sa bardzo cenne!

      Usuń
  3. fryzura ładna, ale wygląda na mega zwykłą czyli taką jaką spokojnie sama byś mogła sobie sama zrobić w domu fryzjerka powinna troche bardziej pokombinowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale mam dokładnie takie same odczucie :/

      Usuń
    2. To zależy od osobistych preferencji - ja wiele dałabym za fryzurę właśnie prostą, nieskomplikowaną, wyglądającą na podobną do naturalnego ułożenia włosów. Niestety fryzjerki lubią kombinować, co mnie osobiście przeszkadza, ale przecież "pazurki" na lakierze i drobne, idealnie okrągłe loczki prosto z lokówki też są dla ludzi. Ja stawiałabym na luźne loki z ostatniego zdjęcia. Myślę, że jeśli lubisz proste uczesania na co dzień, nie warto kombinować na ślub (niestety często słyszę "za skromnie", a potem widzę, jak to się kończy...) - wiesz, mniej znaczy więcej ;) Cokolwiek nie zrobisz, masz tak ładne włosy, że pewnie i tak będzie wyglądało fajnie, ale to przecież przede wszystkim Ty masz być zadowolona, no bo kiedy, jak nie w dniu ślubu :)?

      Usuń
    3. Dziekuję za miłe słowa :)
      zazwyczaj też wybieram tkaie luxne uczesania i szczerze mówiać na szystkie wesela, imprezy sama układam włosy. Ale w dniu slubu chciałabym wyglądac wyjątkowo i chyba przez te duże oczekiwania poczułam się zawiedziona.

      Usuń
  4. Ojej... jak na fryzurę ślubną to niestety nie jest ona zbyt ładna:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest tak źle ;)) ale może być lepiej. Spróbuj koniecznie na grubsze wałki zrobić loki. Wyjdzie większa objętość i "większe" loki. No i jednak trochę trzeba podtapirować nad grzebykiem - w miarę rozsądku. I będzie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak własnie mysle, ze grubsze loki na grubszej lokówce byłyby lepsze ;)

      Usuń
  6. A może zrobic loki na grubszej lokowce. ? A moze zeby nie byly takie zbite. ... ? Bedziesz szla jeszcze na fryzure probną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kolejnej próbnej nie będę robiła. Też mi się wydaje że grubsze loki byłyby lepsze ;)

      Usuń
  7. Wydaje mi się, że do tej fryzury trzeba by było podtapirować lekko górę i chyba lepiej żeby włosy nie były od razu po myciu bo wtedy są bardziej sypkie a ta fryzura wymaga trzymania pewnego kształtu jednak. Z kolei loki powinny być nieco luźniejsze zamiast takich ruloników. Fryzura bardzo mi się podoba na oryginalnym zdjęciu ale fryzjerka niestety się nie spisała :( Trzymam kciuki żeby się udało i żebyś miała idealną fryzurę w ten dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo uważam :) Fryzura ze zdjęcia piekna :)

      Usuń
  8. Fryzura kojarzy mi się z bohaterką książek typu Ania z zielonego wzgórza. Za to te na dwóch ostatnich zdjęciach wyglądają super, bardzo podoba mi się taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, na porównanie do Ani z Zielonego Wzgórza bym nie wpadła ;)

      Usuń
  9. Takie komunijne loki Ci zrobiła ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. szału nie ma :( jeśli nie chcesz zmieniać fryzjerki to porządnie się z nią dogadaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie trzeba się dogadać ;)

      Usuń
  11. Jestem na nie jak na komunie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej a ja jak tylko zobaczyłam na zdjęcie to bardzo mi się spodobało!:) można faktycznie bardziej potapirować te włosy nad grzebykiem i zrobić pełniejsze/większe loki jeśli takie lubisz, ale jak dla mnie jest to bardzo ładna i naturalna fryzura. ogólnie to rozpuszcone włosy zawsze będa wyglądać bardziej zwyczajnie niż upięcia, koki. a moim zdaniem podpięty bok będzie wyglądał już zupełnie jak codzienna zwykła fryzura. ale jak uważasz, Tobie ma się podobać :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Olu, miło mi że chociaż Tobie się spodobało :) Muszę to przemysleć ;)

      Usuń
  13. Brałam ślub w tydzień temu i miałam w sumie bardzo podobna fryzurę - tylko loki były różnej grubości. Fryzura próbna wyszła przepięknie - romantycznie, naturalnie, lekko - i wytrzymała caly dzień. Cieszylam sie jak dziecko, ze bede tak ladnie wygladac w dniu slubu i chwalilam wszem i wobec zdjeciami fryzury próbnej. Niestety ta wykonana w dniu ślubu już nie wyszła tak ładnie - mimo że robiła ją ta sama fryzjerka - nie wiem, może mniej się przyłożyła - i ledwo wytrzymała sam ślub. Na zdjęciach z pierwszego tańca już widzę, że niewiele z niej zostało..
    . Nie wiem czy powtórzyłabym wybor tej fryzury...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze :/ To słąbo, ze próbna wyszła lepsza. Ja mam andzieje, że u mnie bedzie odwrotnie i własciwa bedzie lepsza.
      a jak byś się teraz uczesała jakbys mogła znów wybierac fryzurę slubną?

      Usuń
  14. Dodam jeszcze że nie jestem pewna czy zawiniła fryzjerka czy ta fryzura jest zbyt mało trwała i przewidywana - nie przetrwała próby innej pogody, zakladania sukni, ciągłych usciskow prz yżyczeniach itp. A gdzie mówić o weselu i tańcu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wytryzmałość to nie mam nic do zarzucenia. Włosy miałam tak samo upięte do północy i cąły czas miałam takie same loki. Wytrzymała wiec fryzura super, tylko po prostu nie wygląda jak oczekiwałam.

      Usuń
  15. Co rzuciło mi się w oczy: albo większe te loki, albo jedynie powywijane, falowane od 2/3 długości; góra lekko podniesiona (nie jestem zwolenniczką tapirów- w internecie są takie fajne wypełniacze); albo jeszcze inaczej: włosy zebrane na bok, pokręcone i opuszczone na 1 ramię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za sugestię :) Muszę to przemyśleć!

      Usuń
  16. Ja mam wrażenie, że fryzjerka się nie postarała...

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam!
    Jak dla mnie te loki są po prostu za drobne :) z tymi grubszymi wyjdzie spoko! :) Ja miałam prosty warkocz, a czułam się jak miliard $ :P a nie wspomnę, że zebrałam wiele komplementów właśnie za delikatny wygląd :) ponoć wyglądałam jak typowa Słowianka :D
    Także dla mnie mniej znaczy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż się dziwię że fryzjerka wybrała loczki na tak małej średnicy lokówki.Wygląda ładnie ale bez efektu WOW. A szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta jak wszyscy piszą, za drobne loki i wyglądasz jakbyś szła do komunii. grube wałki albo gruba lokówa i będzie cud, ja bym wcale ich nie spinał tylko lekko poczochrał, suchy lakier i przerzucic na jeden bok, naturalny look i sama to sobie zrobisz i będziesz wyglądała cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  20. mysle, ze bez spinki fryzura wyglada o niebo lepiej jak w poprzednim wpisie ;)
    jest za bardzo na srodku, moze jakbys ja dala bardziej na bok? loki za bardzo zbite, jest troche za bardzo statyczna, trzeba bardziej luzniego looku.. :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...