11 gru 2014

Makijaż beżowo-czarny i aktualizacja włosowa

Witam cieplutko,





Dziś makijaż w kolorystyce beżu i czerni, dobry zarówno jako makijaż dzienny jak i wieczorowy. Zdjęcia robiłam rano przed pracą, stąd piżdżamka ;)



A co z włosami?

Pochwalę się, że od kiedy zaczęłam częściej włosy związywać w koczek wychodząc z domu czy do spania - moje włosy łatwiej się rozczesują, rzadziej robią się "dredki" i tworzą ładne falki. Zaczęłam też stosować maskę połączoną z olejkiem, przez godzinę przed każdym myciem.

Maska Lorys - Duo Chocolate łącze z olejkiem Dabur - Amla - przed myciem
Olejek po myciu Lorel - Mysthic Oli

Do mycia:
odzywka Nivea, Diamond Gloss
maska BingoSpa - Proteiny kaszmiru i kolagen

 Szampon 
Cien Med, Aloesowy
  



Pozdrawiam,

8 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, mógłby być ślubny :).
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? dziękuję :) Myślałam o czymś mocniejszym, w najbliższym czasie zrobię jakiś próbny i wstawię na bloga

      Usuń
  2. Uwielbiam taki makijaż, ale ja rezygnuję z kreseczki, bo wtedy jest dla mnie trochę za mocny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasem robię bez kreski, jak nie mam czasu

      Usuń
  3. Makijaż piękny, ale mnie zachwyciły włosięta :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...