30 gru 2014

Farbowanie RR Line 8.4 i 8.44 woda 6%

Witam cieplutko,



W ramach przygotowań do sylwestra dziś mój narzeczony ufarbował mi włosy ;) Samej jest mi dość trudno równo to zrobić więc jego pomoc okazałą się tu niezbędna.


Do farbowania użyłam dwóch kolorów, które mi zostały z ostatniego farbowania i końcówka wody utlenionej 6%.   Kupiłam jakiś czas temu tą wodę - całą 1 litrową butelkę i wystarczyła mi na kilka farbowań.
Użyłam ok 50 ml koloru 8.4 i 50 ml 8.44.



Kolor bardzo mi się podoba. W dziennym świetle jest mniej ognisty.
Makijaż oczu, które mam na części zdjęć - był inspirowany makijażem ślubnym Belli Swan.




Pozdrawiam,

4 komentarze:

  1. Kusiło mnie kiedyś na rudy, ale nie wiem czy by mi pasował :( Śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze rudy by Ci pasował, ale to zależy czy chciałabyś ;)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  2. Eowino, gdzie kupujesz swoje farby? Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiam w zaprzyjaźnionym salonie fryzjerskim. Można kupić tą farbę na allegro :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...