31 sie 2011

Wybielacz do paznokci Lovely - recenzja

Witam cieplutko

Dziś przychodzę do Was (pierwszy raz) z recenzją preparatu do paznokci.
Przyznam się Wam, że moją "piętą achillesową" są moje paznokcie! ale odkryłam świetny na to specyfik, a mianowicie wybielacz do paznokci Lovely. nie jest to moje odkrycie lecz mojej siostrzyczki, ale zdecydowanie polubiłam ten produkt.
W skrócie: Tanie i bardzo skuteczne!
A dokładniej:
  • Wybielacz bardzo łatwo się aplikuje, ma wygodny pędzelek
  • Pięknie niweluje żółty odcień
  • Paznokcie wyglądają zdrowiej i na bardziej zadbane
  • Kosztuje tylko ok 5 zł a efekt jest bardzo zadowalajacy
  • Długo wytrzymuje na paznokciach



Oto ocena jaką znalazłam na jego temat w internecie z któa absolutnie sie zgadzam:

"Preparat polecałabym zwłaszcza osobom, które:
- nie maja czasu na precyzyjne malowania lub regularnie wykonywania manicure;
- palaczkom, które mają problemy z żółtym zabarwieniem paznokci,
- jako lakier nawierzchniowy, gdyż ładnie ożywia kolor użytego wcześniej lakieru
- doskonale prezentuje się również, jeżeli wykonamy nim manicure francuski (paznokcie wyglądania bardzo naturalnie)
"
źródło: http://torebka.kafeteria.pl/index.php?mode=view&id=8163

Niestety moje paznokcie bez tego wyglądają dużo gorzej :/

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...