30 sie 2011

Moje pędzle do makijażu - aktualizacja

Witam cieplutko



Już kiedyś publikowałam post na ten temat, a teraz pomyślałam o pewnej aktualizacji ;) A wiec tematem dzisiejszego wpisu są moje pędzelki oraz tag - jak mieszkają moje kosmetyki.


Wszystkie swoje kosmetyki trzymam w takiej szafeczce. Nie mam niestety aż tyle miejsca aby to ładnie poukładać więc staram się aby zajmowały jak najmniej miejsca.
Nie mam raczej przesadnie dużo kosmetyków więc nie stanowi to aż takiego problemu.

Cienie, pudry i paletki mieszkają w takim koszyczku, a pędzle trzymam w takim kubeczku.


Głównie używam zastawu pędzli Maestro, kilku pędzelków Inglot oraz Essence of Beauty - dwóch kuleczek ;)



Mam także pędzel do podkładu Oriflame.

Awaryjnie podczas wyjazdów (kiedy nie mogę za dużo zabrać) pakuje takie pomocnicze pędzle podróżne. Nie są najlepszej jakości ale z powodu małych rozmiarów wygodne są w użyciu.


W sumie to używam tylko tego niebieskiego, bo różowy oddałam siostrze ciotecznej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...