11 paź 2015

MOJE INSTAGRAMY ;) CZ. 4 + mój pierwszy film YouTube

Witam cieplutko,


Aby być ze mną na bieżąco zapraszam - KLIK Instagram. Wpisy, które zatytułowałam "Moje Instagramy" pokazuję co ostatnio wstawiłam na Instagram i to co aktualnie robię, nosze, jem i ogólnie zdradzają trochę mojego prywatnego życia.
Inne wpisy pod tytułem "Moje instagramy" KLIK

Dziś swoje instagramy podzieliłam na cztery kategorie ;)

FITNESS


Ostatnio kupiłam kilka rzeczy do mojej fitness routine ;) Po pierwsze, mam w końcu buty do biegania, które są stworzone właśnie do biegania. Po drugie, parę ubrań - w mieście rodzinnym w ciuchlandzie trafiłam bardzo tanio nowe (z metką) spodnie, bluzę do biegania i koszulki Addidasa.
Kolejna spełniona pozycja z mojej wishlisty jest mata do ćwiczeń. jest to mata do jogi ale idealnie nadaje się do ćwiczeń w domu!
Ostatnim zakupem jest niewielka torebka "nerka", żeby biegać z telefonem.


SELFIE/PORTRET



Zmieniłam ostatnio kształt swoich brwi, są grubsze i trochę mocniej je podkreslam. Mam wrażenie ze to dodaje większego charakteru twarzy ;)
Moim odkryciem tego miesiąca jest matowa kredka do ust Golden Rose. Jest cudowna! Świetną recenzje jej nagrała RedLipstickMonster KLIK




JEDZONKO


Jedno z ulubionych śnaidań - smoothie bananowe z mielonym siemieniem lnianym i jagody goji. Samo zdrowie i taaakie pyszne!


Mój skromny zapas na 3 dni ;) Mój mąż mi ostatnio wyjada banany i kupuję je hurtowo.



Własne roboty hummus i pasztet wegański. Idealna przekąska!


Czy wy tez uwielbiacie na ejsień polskie jabłka? Potrafię 3 naraz zjeść :)


Tutaj moje śnaidanie do pracy: owsianka z bananami, mlekiem czekoladowym ryżowym i jagodami goji.

OUTFIT


Sweterkowa sukienka kupiona w ciuchlandzie w wersji z kurtką i bez.


Mój kombinezon ;)


...i bonusik ;))

Prawie jak Bożonarodzeniowa Choinka ;)

Ps. Mój pierwszy gadany film na youtube - Zapraszam KLIK


***

Zdjęcia z mojego Instagrama KLIK
Moje FOODBOOKi - KLIK
wpis o BIEGANIU - KLIK
wpisy o WEGANIŹMIE - KLIK

Pozdawiam,




7 komentarzy:

  1. Ciekawe instagramy :) Gratuluje pierwszego filmiku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważaj tylko by nie nabawić się hiperkaliemii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Badałam sobie poziom potasu i wyszedł w normie ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie ci w takich mocniejszych brwiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dziękuję :))
      ciesze się że to widać :))

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz na tym zdjęciu w czerwonej marynarce :)
    Zaraz obejrzę Twój debiut :D
    I mam dla Ciebie pomysł na smaczną przekąskę :) Nic odkrywczego, ale teściowa ostatnio raczy nas takimi multiwitaminami. Jej specjał to tarta marchewka z pomarańczą, jabłkiem i granatem :) Naprawdę pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz spokojny glos, inne mialam wyobrazenia o tobie...mowisz bardzo rzeczowo i fajnie się tego słucha ,mimo ze nie interesuje mnie tematyka tego typu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...