19 paź 2015

Delikatny i kobiecy makijaż dzienny

Witam cieplutko,




testowałyście matowe kredki do ust Golden Rose? Wiele blogerek je poleca i ja dałam się im uwieść!
Bardzo ładnie trzyma się kolor i nawet w momencie ścierania wygląda dobrze, stopniowo traci kolor a usta wyglądają ładnie.




Ostatnio zapuściłam brwi i mam je w takim naturalnym wydaniu. Mam nadzieje, że nie wygląda to jakoś tragicznie.


Kosmetyki:
cień 201 KOBO Professional
paletka cieni Mac
podkład Pierre Rene Skin Balance
róż bronzer Duo od Elf
korektor Essence
maskara Lovely
cień matowy brazowy (do brwi) Mac
brązowy eyeliner Golden Rose
kredka do ust matowa Golden Rose kolor 10


***

Zdjęcia z mojego Instagrama KLIK
Moje FOODBOOKi - KLIK
wpis o BIEGANIU - KLIK
wpisy o WEGANIŹMIE - KLIK

Pozdawiam,

10 komentarzy:

  1. Brwi wyglądają bardzo naturalnie. Już dawno z mody wyszły wyskubane cienkie kreski. Mogłabyś pisać pod postami nazwy kosmetykow jakich użyłaś do makijażu? Co to za cienie, szukam podobnych kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za uwagę, już dopisałam nazwy kosmetyków, cienie to cień 201 KOBO Professional i paletka z cieniami Mac ;)

      Usuń
  2. Mam tę kredkę z GR i jest moją ulubioną ostatnio!:) Makijaż bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę kupić pomadkę Golden Rose w tym odcieniu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...