9 lis 2014

Foodbook czyli FoodDiary Tygodnia VIII

Witam cieplutko,



To już moja 8 odsłona foodbooka. Czy podoba Wam się ta seria? Mi osobiści podoba się samo fotografowanie jedzenia i motywowanie aby wyglądało ładnie ;) W tym tygodniu dużo owsianek i mało obiadów. Niestety miałam znów niewiele czasu aby mocno kombinować z gotowaniem i moja codzienne obiadki były tak banalne, że nie było co i kiedy fotografować.

Owsianka w trzech odsłonach!


Koktajl owsiankowo-bananowy
z szczyptą cynamonu



Pierwsza to koktajl który podpatrzyłam od vlogera Kuba z Jutuba. Jest to owsianka babanowa, którą zalałam wrzątkiem aby zmiękła, wystudziłam i zmiksowałam z bananem i odrobiną mleka. Genialne w smaku! Nawet mój Tż (nie lubiący zazwyczaj takich wynalazków) chętnie wypił szklankę tego.

Owsianka truskawkowa


Ta owsianka powstała po prostu z dodaniem zmiksowanych truskawek.

Owsianka bananowa


A tu już bardziej klasyczna owsianka.

Owsianka z prażonym jabłkiem i rodzynkami


I na sam koniec owsianka z pysznym prażonym jabłkiem i rodzynkami.

A teraz taka nie-owsniakowe śniadania:

Kanapka z świeżym szpinakiem

Jajka gotowane i pomidorki
Dobre na śniadanie, kolacje i przekąskę :)


Obiadkowo

Zupa krem z dyni
- mała dynia
- 2 l bulionu
- 2 ziemniaki
- marchew
- 1 cebula
- łyżka masła
- 1/2 szklanka białego wytrawnego wina
- 2 ząbki czosnku
- impir
- pieprz cayenne

Na wierzchu posypane pestki dyni i jogurt naturalny.

Pieczony leszcz z szpinakiem

Cudownie smaczny!

Naleśniki z prażonymi jabłkami i twarożkiem

Placuszki cynamonowe z serkiem wiejskim

Ciasta

Najpyszniejsza szarlotka, którą już pokazywałam w innym foodbooku.


"Dietetyczny" sernik

Dietetyczny sernik z przepisu vlogerki Anny Em KLIK Na wierzchu poleca z mleka w proszku, wody i kakao.

Napoje


Ulubionym napojem ostatnich miesięcy to herbata zielona. Od dawna jednym z moich ulubionych napojów jest także kawa, kawusia, kaweczka...


A to specjalna kanapka od Mojego Tż-eta :)


Chlebek zapiekł w piekarniku, a w środku szpinak, pomidor i jajko.

A na koniec - ulubiona kolacja:

Twarożek z zmiksowanym truskawkami i bananem. Mmmm.... :)


Pozdrawiam,

5 komentarzy:

  1. Wiem, że bardziej zajmujesz się makijażami, niż włosami, jednak chciałabym zapytać: co o tym myślisz? https://www.youtube.com/watch?v=u5z_E6SBX9k&list=UUYZg2sUKOEhAQn8JNjTM3kg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko zerknęłam na to video. Czy dobrze rozumiem, ze ta dziewczyna przez rok używała tylko wody do mycia włosów?
      Szczerze mówiąc nigdy o tym nie myślałam i jakoś nie czuję takiej potrzeby. A co ty o tym sądzisz? podoba Ci się taka idea?

      Usuń
    2. Tak, tylko wody ;). Szczerze mówiąc, jako minimalistkę bardzo mnie zainteresowała i zamierzam ją przetestować, choćby z ciekawości :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Skąd takie smakowe kawy? Polecasz? Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam w prezencie. Ale wydaje mi się to ze sklepu Czas na Herbatę, gdzie sprzedają herbatę i kawą na wagę. Generalnie lubię każdy rodzaj kawy więc i ten mi smakuje, ale przyznam że te nuty wiśni czy czekolady bardziej wyczuwalne są w aromacie niż w smaku.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...