15 sty 2013

Makijaż dzienny - delikatny fiolet

Witam cieplutko



Dziś makijaż w kolorystyce fioletu i czerni. Wyraźnie ściemniony kącik zewnętrzny ale całość rozświetlona dając efekt delikatnego fioletu i raczej dziennego charakteru całego makijażu.




ps. Jeśli chodzi o włosy - zauważyłam, ze karmelowa czekolada ładnie trzyma się moich włosów (w porównaniu z wcześniejszymi rudościami - bardzo wolno się spiera). Myślę, że taki ściemniony kolorek będzie dobrą bazą dla intensywniejszego rudego. Mam nadzieje, ze będzie się mniej spierał niż z wcześniejszego jaśniejszego koloru na który kładłam farbę.

10 komentarzy:

  1. strasznie podoba mi się Twój makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że powinnaś zostać przy takim kolorze włosów :). Pierwsze na co zwróciłam uwagę w tym poście to właśnie piękny kolor pasujący do Twojej karnacji :). Pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olga za komentarz :) Zastanowię się czy nie pozostać przy tej karmelowej czekoladzie.

      Usuń
  3. Jak patrzę na Twoje zdjęcia na których zerkasz w dół, mam wrażenie, że bardzo przypominasz mi Tamarę Arciuch :D
    Pięknie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? wiesz,że już kiedyś mi o tym pisał :) coś musi więc w tym być :))
      dziękuję :*

      Usuń
  4. bardzo ladny makijaz Emilko !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...