10 wrz 2012

Pierwsze spotkanie z SUTASZU!

Witam cieplutko,


od dziś zaczęłam urlop w pracy i z tej okazji - miałam bardzo miłe spotkanie z blogerką Anią, która zajmuje się sztuką robienia biżuterii - suszatu. Zapraszam na jej bloga - Magia Sutaszu.
Ania jest koleżanką Izy, która gościła już na moim blogu i była moją modelką, ona też jest autorką zdjęć tej oto fotorelacji ze spotkania:





a oto efekty :))

 mój to ten w środeczku :)
Może być noszony jako kolczyk albo wisiorek!



Nie byłabym sobą gdyby nie było jakiegoś makijażu :)
Na II część spotkania zapraszam już wkrótce!


Pozdrawiam cieplutko :)

4 komentarze:

  1. Dziękuję za polecenie mojej strony oraz fantastycznie spędzony czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za odwiedziny oraz bardzo przydatną lekcję sutaszu :)))

      Usuń
  2. Pięknie Ci to wyszło! A biżuteria wygląda bardzo oryginalnie, już sprawdzam bloga autorki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...