2 wrz 2012

Aktualizacja włosowa oraz prosty makijaż dzienny

Witam cieplutko,



Makijaż, który mam na sobie to bardzo prosta propozycja - czarna kreska na linii rzęs oraz linii wodnej oraz lekko podkreślone załamanie powieki górnej. Makijaż bardzo prosty, który pomimo tego podkreśla kształt oka i nadaje mu "koci wygląd".


Jeśli chodzi o moje włosy to podjęłam decyzje, ze jednak będę włosy farbować! Najpierw chce nałożyć kolor bazowy -blond lekko rudawy, aby pokryć odrosty i w miarę wyrównać kolor a później (za ok miesiąc) wybrać kolor docelowy - rudy.

a tu moje włosy kiedyś - gdy nie był tak zniszczone rozjaśnianiem :(




ps. Tak, noszę okulary :P

18 komentarzy:

  1. Jak dla mnie masz idealnie stworzoną urodę do noszenia blondu :D Naprawdę, w rudych też ładnie Tobie było ale w blondzie wyglądasz fantastycznie :)) Ja teraz aktualnie przechodzę etapy domowego rozjaśniania z rudych na mocny blond, bo potrzebuję bazy pod niezbyt standardowy kolor włosów :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to bardzo miłe co piszesz ) w blondzie czuje się najbardziej naturalnie, ale z czasem nudzi mi się tka jednostajność...

      Usuń
  2. w jasnych świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem bardzo ładnie Ci w blondzie, ale jestem ciekawa efektów farbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W jasnych wyglądasz o wiele, wiele lepiej! Naprawdę piękny kolor! :)

    A co do makijażu to Twój wygląda ok, aczkolwiek ja nie jestem zwolenniczką robienia kresek wokół całego oka ;). U Ciebie jednak jest to dopuszczalne, bo masz duże i wyraziste oczy ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) aż na tyle lepiej? na blogu to dominująca opinia, a w życiu to jednak zdania są podzielone.

      Usuń
  5. Potwierdzam opinie dziewczyn wyżej. W blondzie Ci lepiej, zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uważam,że w blondzie wyglądasz zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać powyżej, nie tylko Ty :) dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  7. A mi bardziej podobają się włosy, które miałaś kiedyś! Myśle, że podjelas dobrą decyzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jak miło odmienna opinia :) dziękuję :)

      Usuń
  8. Rudy jest przepiękny! Uwielbiam rudzielce;p

    OdpowiedzUsuń
  9. jakia farba (blond) malujesz wlosy ? POdoba mi sie Twoj kolor na tych zdjeciach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wiadomo rudy to nie tylko zwykły kolor, to charakter:)) Zdecydowanie wolę wyróżniające się rudowłose od oklepanych blondynek, których pełno na polskich ulicach;) Masz taki fajny typ urody, że właściwie w każdym kolorze Ci ładnie:) Zazdroszczę! Zawsze chciałam byc ruda, ale niestety mi nie pasuje ten kolor:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...