1 wrz 2012

Paleta kamuflaży W7

Witam cieplutko,


dziś chciałam Wam pokazać mój ostatni zakup - paleta kamuflaży W7. Produkt testuje od paru dni ale już jestem zadowolona. Paleta zawiera kilka odcieni, które ładnie dopasowują się do cery. Jednak - trzeba zaznaczyć, że są to jasne odcienie, więc do osoby bardziej opalonej mogą nie pasować.


Rezultaty:
- ładnie ukryły cienie pod oczami
- dobrze łączy się z podkładem i nie robi wrażenia maski
- nie zapycha cery
- warstwę kamuflaż-a trzeba przypudrować, ponieważ lekko się świeci
- dla mnie lepszy niż korektor!


Nie długo na blogu planuje umieścić porównanie dwóch maskar Maxfactor oraz Rimmel.

4 komentarze:

  1. gdzie mozna zakupić taką paletkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kopiłam w sklepie internetowym, a dokładnie jego wersji stacjonarnej (głównie sprzedają na allegro, ale można przyjść bezpośrednio i kupic)

      Usuń
  2. a ile za takie cudo trzeba zapłacić? :) i to też nada się do krycia niedoskonałości cery czy raczej tylko po oczy? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapłaciłam 15 zł w sklepie internetowym, póki co świetnie się sprawuje i ładnie ukrywa "woreczki pod oczami".

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...