4 maj 2011

Stylizacje makijażowe

Wybrane, najlepsze z moich (dla przypomnienia) stylizacje makijażowe: Angelina Jolie, Dresden Dolls, Jessica Rabbit oraz Królowa kier.

Oczywiście obiecany filmek z smokey róż-czerń pojawi się niedługo. nie mam ostatnio za dużo czasu wolnego, ale postaram się jakoś się zorganizować.


Na pierwszy ogień idzie J. Rabbit. Makijaż nie jest dokonca moim pomysłem, zobaczyłam go na YT na pięknej Azjatce. Najtrudniejsze w nim to pozbycie się brwi (o ile ktoś nie chce ich ogolić). W moim przypadku to korektor, puder, cień i lekka ingerencja PS (podkreślam lekka, a nie całkowita!).






Klasyczne kocie oczko. Najważniejsza jest dobrze poprowadzona kreseczka.


Kocie oko w zupełnie innym wydaniu. makijaż znaleziony w necie.

Troszkę a`la pin up ale z fantazyjnymi brwiami i bardziej białym pyszczkiem :)




Moje największe chyba szaleństwo :) Makijaż bardzo prosty w gruncie rzeczy, ale bardzo efektowny ;)


Pozdrawiam :-)))


4 komentarze:

  1. Ten ostatni robi największe wrażenie moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piszesz, że miałaś problem z zakryciem brwi, więc tu masz link do filmiku, w którym koleś pokazuje dwa sposoby, z czego jeden jest prosty i tani: http://www.youtube.com/watch?v=vb3D-afzKEc&feature=channel_video_title :)

    a jak widzę Amandę Palmer i jej namalowane brwi, mam ochotę zgolić własne i też się bawić w malowanie wzorków linerem :D kocham AP i Dresden Dolls <3

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. simply a woman
    dziękuję! staram się ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...