23 maj 2011

Makijaż wiosenny

Makijaż na konkurs na wizaż.pl





Mój makijaż krok po kroku:

1. Bierzemy jedną buźkę Można więcej jeśli ktoś potrafi malować kilka naraz. Na buźkę nakładamy korektor (ja użyłam w żelu Inglot) a także podkład (Joko) oraz puder w kamieniu (Rimmel Stay Matte).

2. Na powiekę dolną i górną nałożyłam bazę Elf. Rozszczesałam brwi emalią z Delia.

3. Zaczęłam od dolnej powieki: kredka niebieska Oriflame a także niebieski eyeliner, pod rzęsy. na linię wodną - khol biały Manhatann.

4. Na górną powiekę: różowy cień Mac, w zewnętrznym kąciku kredka czarna Avon roztarta oraz szary cień Mac. W wewnętrzny kącik
nałożyłam biały cień z Elf. Roztarłam pędzelkiem z Inglota.

5. Na rzęsy maskara Covergirl. Na usta błyszczyk tzw. "Jajeczko". Na policzki róż Elf.

Efekt - wygląd świeży, wiosenny i na każda okazję odpowiedni
a jak wam się podoba??

Pozdrawiam cieplutko!!!







2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba! Dolna powieka fajnie rozwesela makijaż :) Poza tym masz prześliczne oczy i kolor włosów, choruję na rudości :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dolna powieka jest nieziemska !! :)
    Nie wiem, czy już wspomniałam, ale jestem fanką Twoich makijaży od momentu, gdy ujrzałam Twoje zdolności na forum MM na Wizażu, zwłaszcza, zakochana jestem po dziś dzień w makijażu tym "afrykańskim" ze zwierzątkami na konkurs, cudeńko...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...