16 mar 2011

Zostałam otagowana :)



A więc dziękuję:

Ssylvkaa
Story By Ferrou
Anwen

Dziękuję :*

Zasady zabawy:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła :)
3. Wkleić u siebie logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów!
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić o tym nominowane osoby.
Oraz...napisać listę rzeczy, które mnie uszczęśliwiają :) 


Moja lista rzeczy, które mnie uszczęśliwiają:

- rozmowy z moją Kochaną sisotrzyczką :)
- praca :) grunt to robić to, co się lubi
- czytać książki: kryminały - Chmielewskiej :)
- MAKIJAŻE!!! Buźka jest dla mnie płótnem
- przebywanie z osobą którą kocham :)


A żeby nie było tak nudno, mój filmik z gotycką stylizacja:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...