2 lip 2016

Pielęgnacja włosów po dekoloryzacji

Witam cieplutko,



Dziś przychodzę do Was z moim planem pielęgnacji włosów po ostatniej metamorfozie, o której pisałam TUTAJ. Moje włosy przeszły sporo, bo z rudych przeistoczyły się w ciemny blond i trochę dodatkowej troski im się należy.



Ocena stanu włosów
Moje włosy, jak na włosy po dekoloryzacji i farbowaniu, wyglądają całkiem nieźle. Końcówki nie rozdwajają się, ale ogólnie włosy są trochę przesuszone. Zdecydowanie potrzebuje nawilżenia i odpoczynku od ostrej chemii.
Na szczęście włosy nie kruszą się i nie robi się kompletne sianko.



Szampony
Zdecydowałam się używać delikatnych szamponów na zmianę z fioletowym szamponem do włosów rozjaśnianych. Szampon zwany srebrnym czy fioletowym ma za zadanie pozbywać się żółtego odcienia na włosach. Szczególnie włosy rozjaśniane mają tendencję do żółknięcia :(
Wybrałam tez delikatny "szampon" a właściwie płyn do higieny intymnej, który właśnie idealnie nadaje się do delikatnego mycia włosów. "mocne" szampony szybciej spierają kolor z włosów.


Maski
Masek mam sporo! chce maski nakładać przed myciem (na ok godziny) i później po umyciu szamponem nakładać maskę na ok 10 minut.




Oleje
Moje włosy potrzebują nawilżenia! zdecydowałam się używać olejów albo razem z maską przed umyciem albo po umyciu aby lekko łagodzić puszenie się włosów.




Sporadycznie
Okazyjnie chciałabym używać wcierki. Mam kilka ampułek Redical oraz Wodę brzozową. Woda brzozowa jest bardziej sprzyjająca porostu włosów, niż pielęgnacji, ale chciałabym też pobudzić cebulki włosów do rośnięcia.




***

Mój Instagram KLIK
Moje FOODBOOKi - KLIK
Mój kanał na YouTube - KLIK
wpisy o WEGANIŹMIE - KLIK

Pozdawiam,


3 komentarze:

  1. O wiele ładniej niż w rudym. Serio, nie wracaj juz do rudego. Od razu zlagodnialy Ci rysy twarzy. Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pamiętam Cię z Wizażu i też uważam, że rudość Ci nie pasuje. W blondzie wyglądasz szlachetnie i delikatnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...