7 wrz 2015

Moje Instagramy ;) cz. 3

Witam cieplutko,


Aby być ze mną na bieżąco zapraszam - KLIK Instagram. Wpisy, które zatytułowałam "Moje Instagramy" pokazuję co ostatnio wstawiłam na Instagram i to co aktualnie robię, nosze, jem i ogólnie zdradzają trochę mojego prywatnego życia.
Inne wpisy pod tytułem "Moje instagramy" KLIK



Rekord w bieganiu



Pobiłam swój rekord w bieganiu. Biegam od ponad miesiąca i udało mi się przebiec 8 km w niecałą godzinę. Początkowo głównie miałam marszo-biegi, teraz ciągle udaje mi się przebiec ok 3 km. staram się wydłużyć zarówno ten odcinek ciągłego biegu i całkowitego czasu biegu.



Dodatkowo wstawiam screen z endomondo, aplikacji z telefonu, z którą biegam.

Co obecnie czytam


Bardzo wciągnęła mnie tematyka zdrowego odżywiania i obecnie dużo czytam i dokształcam się w tym zakresie.


Tutaj moje czytadło na podróż z przekąską ;)

Moje outfity


Jak jeszcze było ciepło parę dni temu ;)


Co popijam?


Mój litrowy lunch, to shake z bananów, malin i jarmużu. Nie miałam czasu gotować a to jest mega sycące na parę godzin.


Ostatnio skusiłam sie na kawę, po ponad miesiącu jej nie picia i niestety kompletnie mi nie smakowała. Jak dziwne jest to, że nasz organizm potrafi od wszystkiego się odzwyczaić!
Tutaj wpis- Jak odzwyczaić się od picia kawy.

Wieczór panieński koleżanki



...i mój wypiek z tej okazji. Torcik nie jest wegański wiec go nie jadłam. Ale podobno wyszedł smaczny ;)

Naprawdę śmiesznie było wycinać takie kształty. Koleżanka mnie w tym wspierała i robiła za mojego "testera", ze względu an to, że nie próbowałam tego, co piekłam czy robionej masy.

Selfie
Czym byłby Instagram bez selfie? ;)



Moje FOODBOOKi - KLIK

wpis o BIEGANIU - KLIK

wpisy o WEGANIŹMIE - KLIK
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...