24 cze 2013

Naleśniki bananowe i truskawki

Witam cieplutko



Znów przychodzę do Was z kulinarnym wpisem. Oto pomysł na wakacyjny obiadek ;)



Naleśniki:
1 banan
2 jajka
pół szklanki cukru (lub mniej mniej - jak kto woli)
2 szklanki mąki
1 łyżeczka proszka do pieczenia
1 szklanka mleka

Sos truskawkowy:
15 dag truskawki
mleko (w zależności jak gęsty ma być sos)
cukier (także do smaku)



Najpierw banan rozblendowałam z cukrem i jajkami - na gładką masę. Następnie wymieszałam mąkę z proszkiem do pieczenia. Całość połączyłam i dodawałam mleka.
Masa powinna być gęsta ale nie za mocno, żeby dobrze się smażyły!
Pierwszą stronę smażyłam pod przykryciem aby w środku nie był surowy.
Na wierzchu polewamy sos i świeże banany.


9 komentarzy:

  1. Gdyby nie to, że jestem na diecie już bym je robiła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się ;) Dania mączne są moją słabością ;)

      Usuń
    2. Moją tak samo! Ale muszę oprzeć się pokusie ;))
      Dziękuję ;). Staralam się, aby jako tako wyglądało ;)

      Usuń
    3. Ach ta podła mąka... :P

      Usuń
  2. wyglądają pysznie ! jak tylko będę po sesji ta na pewno zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi narobiłaś smaka!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...