6 wrz 2011

Makijaż dla ciepłego typu urody - zieleń

Witam cieplutko


Modelka: Kasia
Tym razem moja propozycja dla ciepłego typu urody. Jest to makijaż w odcieniach zieleni, który ma wydobyć brzoskwiniowy ciepły odcień karnacji i złote refleksy na włosach. Polecałabym taka kolorystykę zarówno rudym oraz brązowowłosym (czy kasztanowym).


Zieleń może być ryzykowana dla chłodnego typu urody, ponieważ cera może nabrać wyglądu niezdrowej, czy zmęczonej. Oczywiście nie jest to uniwersalna zasada, ale w większości przypadków sprawdza się. 
Jak miałam rude włosy czasem robiłam makijaż zielony, jednak często sprawiał, że wydawałam się bardziej blada, zmęczona czy chora. Np znajomi pytali czy dobrze się czuje itp. 



Makijaż dla okularnic ;)

7 komentarzy:

  1. O coś dla mnie :) Bardzo fajny make up :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Make up fajny ale fryzurę kompletnie niedobrała do swojego kształtu twarzy.

      Usuń
    2. Dziękuję :) a co mogłabyś polecić do takiego kształtu twarzy?

      Usuń
  2. Do Twoich pięknych włosków byłby idealny! chętnie bym Cie w nim zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, bardzo fajnie :) Osóbka na zdjęciu wygląda prześlicznie.

    Chciałam dodać komentarz do posta o konturowaniu twarzy, ale zablokowałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu
    dziękuję! Właśnie nie wiem jak to się stało! specjalnie nie blokowałam a tu się nic nie da :/ Nie wiem czemu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...