16 sty 2018

Kolejne podejście - makijaż Elsa Frozen

Witam cieplutko,



oto moje drugie podejście do makijażu postaci z bajki Elsy "Kraina lodu" ("Frozen"). Wcześniejszy makijaż tutaj. Makijaż jest zdecydowanie mniej bajkowy i bardziej zwykły.




Dawno nie robiłam bajkowych makijaży i chyba trochę za mało poszalałam. Może pojawi się jeszcze bardziej bajkowe podejście do tego makijażu ;)






***

Mój Instagram KLIK
Moje FOODBOOKi - KLIK
Mój kanał na YouTube - KLIK
wpisy ŚLUBNE - KLIK

Pozdawiam,


7 komentarzy:

  1. Ładny,choć mnie w różu nie ładnie,tobie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przypomina makijażu Elsy. Zbyt delikatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście mało bajkowo, za skromny. Ale dla mnie podobny ;)

      Usuń
    2. To może nie zrozumiałam. Jesli to ma byc wersja tego makijazu do noszenia na codzien, to ok. Jakis wspolny mianownik jest;-) Jesli natomiast mialo to byc odwzorowanie to sie nie udalo.Ahaa, teraz szybko przeczytalam wpis, ze to jednak codzienny. Sorry :-P

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba. Przecież na co dzień nikt nie będzie paradował z ostrym makijażem. Taki stonowany wygląda bardzo gustownie i jak najbardziej rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...