5 mar 2017

MOJE INSTAGRAMY CZ. 10

Witam cieplutko,



Aby być ze mną na bieżąco zapraszam - KLIK Instagram.
Jak zawsze instagramy podzieliłam na kategorie :)

Ciążowe


Ostatnio na instagramie ujawniłam informację o mojej ciąży. jak widać mój brzuszek raz jest mniej a raz bardziej widoczny. zależy od stroju, materiału i rozmiaru ubrania. Powoli wyrastam z niektórych strojów i niedługo zacznę noscić spodnie ciążowe, które udało mi się kupić w ciuchlandzie.



Kulinarne


Powyżej chleb bezglutenowy, który piekłam razem z moją mamą na podstawie przepisu, który publikowała moja siostra TUTAJ. Chleb jest bardzo dobry i totalnie banalny w wykonaniu!


Staram się wrócić do zielonych koktajli. W ciąży potrzebne jest żelazo, a w związku z tym, ze nie jem mięsa to nadrabiam to z zielonych warzyw.


W ciąży mam też okropną fazę na wyciskane soki. Poważnie zastanawiam się nad zakupem sokowirówki lub wyciskarki.



Rodzinne i wspomnieniowe


Nasze Walentynki spędziliśmy w kinie. Ostatnio większość randek spędzamy w kinie :) Jak urodzi się maluch bedzie mniej na to czasu wiec chcemy to maksymalnie wykorzystać.




Włosowe


Zdecydowanie odkryciem kosmetycznym roku 2017 jest maska stworzona przez moją siostrę. Anwenówki bardzo służą moim włosom :) Moją ulubioną maską jest ta dla niskoporowatych włosów (pomimo, że mam średnioporowate). Sklep z maskami TUTAJ.





***

Mój Instagram KLIK
Moje FOODBOOKi - KLIK
Mój kanał na YouTube - KLIK
wpisy ŚLUBNE - KLIK

Pozdawiam,




3 komentarze:

  1. Włosami i urodą się zachwycam, to chyba rodzinne, Emilko, że w ciąży Ty i Ania kwitniecie :) A sukienkami zarówno dżinsową jak i w paseczki się zachwycam! Dużo zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zielona sukienka jest oszałamiająca ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Damn! Zastanawiałam się właśnie kogo mi przypominasz :D Poza wspomnianą Eowiną :D
    Rzeczywiście na tym 3cim zdjęciu od końca masz meega włosy. Utrzymanie pięknego blondu to nie taka prosta sprawka :) Chciałabym mieć takie włosy na codzień <3 :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...