11 kwi 2016

Pielęgnacja włosów wiosną

Witam cieplutko,


Bardzo dawno nie miałam wpisu o pielęgnacji włosów. Przyszłą więc pora na małe podsumowanie.

Farbowanie
Tak jak już wspominałam na moim blogu - włosów nie farbuję. Nie jestem pewna czy zapuszczę naturalny kolor i już nie wrócę do farbowania, ale póki co nie farbuję i "szary placek" rośnie sobie swobodnie ;)

Szampony
Niestety ostatnio na wysokości grzywki pojawił mi się łupież. Podejrzewam, że winowajcą jest suchy szampon. W związku z tym, że póki co nie farbuję i nie martwię się, że mocniejszy szampon spłucze mi kolor - używam szamponów przeciwłupieżowych (Ziaja).

Maski
Przy każdym myciu włosów używam maski do włosów, na jakieś 10-15 minut nakładam maskę na wysokości uszu w dół, a następnie spłukuje lenią wodą.

Wysoka temperatura
Nie używam prostownicy, lokówki, ale ostatnio zaczęłam regularnie używać suszaki.


Olejowanie
Raz - dwa razy na tydzień olejuje włosy. Robie to półgodziny przed myciem i olej nakładam na wysokości uszu.

Czesanie
Od dawna stosuję szczotkę Tangel Teezer. Ostatnio podróbkę z Biedronki zastąpiłam Oryginalną szczotką KLIK.

Niedługo zrobię wpis z porównaniem podróbki i oryginału ;)

Na zdjęciu włosy wysuszone na szczotce
***

Mój Instagram KLIK
Moje FOODBOOKi - KLIK
Mój kanał na YouTube - KLIK
wpisy o WEGANIŹMIE - KLIK

Pozdawiam,


4 komentarze:

  1. Śliczny odcień włosów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy! :D A nie uważasz, że końcówki mogłabyś przyciąć? :) Mam wrażenie, że jakby spadły 2-3 cm to wyglądałyby na znacznie bardziej mięsiste. Oczywiście nie odbieraj tego jak przytyk proszę! Absolutnie nie o to mi chodzi :) Pamiętam tylko Twoje włosy jak były takie grrrrube i proste :D trzymam kciuki za wytrwanie w niefarbowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! Masz rację! Tylko mi tak ciężko przychodzi obcinanie włosów ;) Pewnie dobrze by im to zrobiło...

      Usuń
  3. Fajnie się trzyma ten kolor, to pewnie ułatwi powrót do naturalek- gorzej byloby, gdyby farbowana część zrobiła się szara i nijaka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...