7 gru 2015

MOJE INSTAGRAMY CZ. 5

Witam cieplutko,



Aby być ze mną na bieżąco zapraszam - KLIK Instagram

 Podzieliłam swoje Instagramy na 4 kategorie ;)

Świąteczne


Mój tegoroczny Mikołaj kompletnie poszlał i dostałam statyw do kamery, mikrofon, skarpetki i ksiazkę Ewy!!! Już nie mogę się doczekać nagrywania i czytania :))


Dostałam także od znajomych takie urocze rękawiczki




Fitness



Od ok 4 miesięcy regularnie ćwiczę squaty i w końcu widze rezultaty ;) Szczególnie zadziwił mnie kształt uda :)

Selfie



Jak na Instagram przystało - musi być selfie. Czasami też publikuje moje outfity.






Jedzenie



Mój Instagram jest "zagracony" zdjęciami jedzenia. Niestety to już mała obsesja ;)


 Te paluszki to prezent od mojego męża. Było mi smutno, więc nic nie mówić kupił paluszki i sam rozpuścił gorzką czekolade i stworzył takie pychotki :))

 A tutaj mały haul zakupowy.





Wegańska pizza bez sera ze świeżymi pomidorami! Pychaaaa


***

Mój Instagram KLIK
Moje FOODBOOKi - KLIK
Mój kanał na YouTube - KLIK
wpisy o WEGANIŹMIE - KLIK

Pozdawiam,



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...