12 cze 2015

Podróż poślubna Teneryfa

Witam cieplutko,

przepraszam za taki zastój na blogu, ale dopiero dziś o 5 rano wróciłam z podróży poślubnej. Jestem strasznie zmęczona ale nie mogłam się powstrzymać przed oglądaniem zdjęć z naszej podróży.

Teneryfa

Teneryfa - należąca do Hiszpanii wyspa na Oceanie Atlantyckim, u północno-zachodnich wybrzeży Afryki, jest największą i najludniejszą wyspą w archipelagu Wysp Kanaryjskich i najludniejszą wyspą hiszpańską. Zatrzymaliśmy się w miejscowości Puerto de Santiago, na południu wyspy, w hotelu z pięknym widokiem na ogromne klify Los Gigantes.

Zdjęcia z hotelu i widoku z tarasu hotelowego:

Widok z basenu hotelowego

Mój mąż nad basenem hotelowym

Basen hotelowy

Hotel Aparthotel Vigilia Park

Naszą wycieczkę kupiliśmy spontanicznie jako ofertę Last Minute. Stwierdziliśmy, ze wybieramy najtańszą ofertę z wyżywieniem all inclusive, aby zaoszczędzone pieniądze spożytkować na wycieczki po wyspie i inne atrakcje. Myślę, że to była dobra decyzja, bo nie należymy do osób, które siedzą w hotelu i szukają hotelowych atrakcji.

Jedna z nielicznych chwil nad basenem

Sama opinia o hotelu jest taka "pół na pół" ;)
Hotel dobry dla osób, które chcą się gdzieś przespać, zjeść smacznie (ale bez szału i obżarstwa) i iść zwiedzać. Nie poleciłabym hotelu także rodzinom z dziećmi małymi, ponieważ nie było za czysto, jak na warunki dla małych dzieci.
Plusy miejsca to lokalizacja, łatwo autobusami dojechać w różne miejsca, blisko dwie piękne plaże, cudny widok i smaczne jedzenie.
Minusy to brak lobby (z pasażu handlowego wchodzi się do pokoi i wszędzie obcy ludzie się kręcą), brak w pokojach mydła czy płynu do mycia naczyń, trochę za mało czysto (szczególnie podłoga).
Ogólnie było w porządku ;)

Największe atrakcje wyspy

Najciekawsze atrakcje to wycieczka do:
Loro Parque - super park zoologiczny, idealna atrakcja dla rodzin. Cudowne pokazy lwów morskich, pingwinów i orek. Niesamowite zwierzęta! Spędziłam tam 6 godzin i cały czas miałam co oglądać :)

Siam Park –  największy aquapark w Europie. Ogromny park z basenami i zjeżdżalniami, dekoracja a`la Tajlandia, świetny klimat i relaks w wodzie :) 13 niesamowitych zjeżdżalni, w tym mrożące krew w żyłach!

...i najlepsza atrakcja

Rejs na Katamaranie - Rejs katamaranem był dla mnie największą atrakcją Teneryfy. Po pierwsze wspaniałe widoki, delfiny, wieloryby i nawet akcja ratunkowa żółwia. Biedny żółw morski zaplątał się w jakiś worek, został wyłowiony, uwolniony i dzięki temu mogliśmy zrobić sobie piękne z nim zdjęcia. Po drugie, bardzo miła załoga. Szczególnie sympatyczny polskojęzyczny przewodnik! Świetną atrakcją było też nurkowanie, z czego skorzystał mój mąż. 4 i pół godziny rejsu razem ze smacznym obiadem - minęło błyskawicznie!

Najpiękniejsze zdjęcia mam z rejsu ;)

wiatr we włosach

A tu inne zdjęcia:

cudowna czarna wulkaniczna plaża

Pozdrawiam,

1. Zazdroszczę takiej podróży :)

2. O proszę siostra na Lanzarote , Ty na Teneryfie , a ja się chce wybrać na Fuerteventurę ;)

3. Cieszę się, że podróż się udała :)) Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz!

4. Ale wam kochani zazdroszczę :D mój ślub już za tydzień :o

1. wow! to już niedługo! na pewno będzie pięknie ;))

5. Świetne wakacje.

6. Witaj po podróży!!! :D
    Piękne zdjęcia! A ta plaża wulkaniczna... :O zakochałam się!!! Uwielbiam takie rzeczy! W liceum byłam na mat-geo :D uwielbiałam czytać o górach i wulkanach <3 i chmurach :D
    Najważniejsze, że wszystko się udało!
    Pozdrawiam!

1. Heejj ;)) polecam Teneryfę! niesamowite widoczki!

7. Emilko, uwielbiam Twojego bloga i Ciebie. A co do bloga to skoro go prowadzisz to zwracaj większą uwagę na poprawną polszczyznę ;) Nie ''Jeden z nielicznych chwil nad basenem'' tylko ''jedna z nielicznych chwil'' a jeśli już jeden to np. moment ;)

8. Piękne zdjecia!;) to pierwsze z rejsu jest mega :D

9. piekne zdjecia, twoje wlosy mega, zdrowe i geste, wlosowy ideal. mi sie podoba zdjecie meza a zolwiem

10. zazdroszczę udanej wycieczki :D ta czarna plaża jak dla mnie straszna :D chyba wolę europejskie jednak ;) a dużo droższe były Lasty np do Hiszpanii? ja bym chciała Last Minute do Hiszpanii na przełom sierpnia/września i jestem ciekawa czy to możliwe ;)

Twoje zdjęcia bardzo ładne i w ogóle ale nie obraź się - ten żółwik wygrywa :D megaśny jest :D

1. Żółwik jest suuuuper ;)) a co do Teneryfy to ona należy właśnie do Hiszpanii :D Najlepiej śledzić oferty i sprawdzać ceny.