12 kwi 2014

Żółte inspiracje ślubne

Witam cieplutko,



ostatnio dużo moich myśli pochłania kwestia ślubu stąd pomyślałam, ze podzielę się z Wami moimi inspiracjami ślubnymi. Mam to tej tego wydarzenia jeszcze dużo czasu stąd są to tylko inspirację, które może mi pomogą w organizacji tego dnia.



Jak znaleźć swoje inspiracje?

Po pierwsze, najlepiej zdecydować o podstawowych cechach Twojego ślubu/wesela: czy to ma być skromna uroczystość? czy wystawna? Czy będzie dużo gości czy niewiele? Czy ma być bardziej nowocześnie czy tradycyjnie i romantycznie?



Po drugie, wydaje mi się, ze warto wybrać kolor przewodni. Łatwiej się potem tym sugerować wybierając dekoracje, zaproszenia, bukiet itp. Mój kolor to żółty. Od zawsze najbardziej lubię kolor żółty. Generalnie nie chce aby całe wesele było żółte, bardziej myślę o bieli z różnymi dodatkami żółtymi (np. biały obrus, serwety i żółte kwiatki).



Po trzecie, w internecie jest morze inspiracji! Nie trzeba długo szukać aby znaleźć ciekawe patenty i propozycje.
Szczególnie polecam dwa blogi z których pochodzą te zdjęcia:









A Wy macie już ten dzień za sobą? Jaki był Wasz pomysł na ślub/wesele?
A może jeszcze jesteście przed - jak Wy wyobrażacie sobie ten moment?



3 komentarze:

  1. wcześniej nigdy nie myślałam o żółtym jako o kolorze dodatków ślubnych... ale na wakacyjną pore idealny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo optymistyczna ta żółć :)) zwłaszcza na lato - zgadzam się z poprzedniczką dziuńką ;)
    A mój pomysł na ślub i wesele? Miałam już je dawno temu, hehe, ale po pierwsze, dużo bieli i odrobina zieleni. A kwiatowy "motyw przewodni" to moje ulubione storczyki :)) w tym przypadku - białe. Dodam, że wesele było na początku maja, poza miastem (coś a la dworek), duży ogród... i chyba tyle wystarczy, bo nie chcę zanudzać szczegółami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zobaczylam tak mi sie skojarzylo z tobą:
    https://pl.pinterest.com/pin/325525879291882063/

    JZP

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...