12 lis 2012

Makijaż - złoto róż i granat

Witam cieplutko,


Oto moje propozycja makijażu dziennego w kolorystyce różu, złota czy beżu oraz granatu. Użyłam do jego wykonania paletek Sleek - róż ze złotem z paletki Sunset. Jest to moja ulubiona paletka jeśli chodzi o makijaże dzienne. Bardzo lubię to połączenie różu, beżu i złota. Na ustach mam pomadkę Oriflame.



Włosy nie był prostowane, tylko rozczesane po umyciu. Jeśli nie ułożę sobie loczków to niestety mam takie - troszkę falowane a troszkę proste (w zależności jak wieje wiatr).


4 komentarze:

  1. fajny makijaż, ale ze względu na to, że cienie są błyszczące - nie matowe, raczej powiedziałabym, że jest wieczorowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wszystko zależy od punktu widzenia :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny :)
    Zapraszam do udziału w konkursie "Makijaż sylwestrowy"
    http://www.facebook.com/MARIZA.konsultantka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...