4 sty 2012

Makijaż pomarańczowo-zielony ;)

Witam cieplutko!

dziś taki oto dzienniak w kolorach pomarańczowym i zielonym.
Bardzo się cieszę, jutro mam urodzinki i mam dzień wolny! Postaram się z tej okazji zmalować coś abrdziej wyjątkowego.




Na prośbę jednej z Was umieszczam listę kosmetyków użytych ;) Mam nadzieje, ze to się komuś przyda!

Kosmetyki:
  • podkład revlon PhotoReady 001 Ivory
  • baza pod cienie UD
  • duo bronzer i róż Elf
  • rozświetlacz Shimmer&Shade Collection 2000
  •  maskara Oriflame Wonder Lash Intense
  • paletka do brwi Elf
  • kredka do ust Inglot 27
  • paleta cieni Sleek Curacao, kolory: Tequila Sunrise, Bloody Mary, Screwdriver, Martini (na łuk brwiowy) - górna powieka; dolna powieka - zieleń Apres Midori
  • eyeliner Gosh 12
  • eyeliner Wibo czarny

Pozdrawiam cieplutko!

Ps. Serdecznie zapraszam na mój wątek dotyczący porad makijażowych KLIK    O ile wątek Wam się spodoba - proszę o głosik (ocena za pomocą gwiazdek)!!! Na wątku udzielam porad i - jeśli ktoś chciałby - mogę wykonać symulacje elektroniczną z poradą - jak się malować ;)

8 komentarzy:

  1. ładne kolorki, fajny efekt ;) zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie lubię takie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lya1206
    dziękuję ;)

    Makeupkama
    dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, niecodzienne połączenie :) Najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliiiiczny! Bardzo ładnie Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam sentyment do takiego makijażu bo pamiętam, że zrobiłam taki sam na pierwszy mój, w życiu konkurs ;) bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny makijażyk. Gdyby nie to ze mam twarz nie wyjściową to tez robiłabym na sobie makijaż:D bo modelki to ciężko zgrać:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lady In purplee
    Dziękuję kochana! Urodzinki jutro ;)

    Gray
    dziękuję :* Ciesze się :))

    Simply a woman
    Dziękuję ;)

    Olennka17
    Hehe ciesze się ;) O ile dobrze kojarzę to chyba bierzesz udział w konkursie u Inez ;)
    Przepiękne masz oczy!

    Ina89
    Oj tam oj tam! Każda buźka ładna, wystarczy szczery uśmiech i już jest ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...