9 lip 2011

Makijaż: cielisty róż i grafit

Specjalnie dla Natol!!!


Aparacik zmienił mi kolorki ;/ A cielistego różu wyszedł zwykły (i nie wiem czemu) perłowy a grafit wygląda jak czarny. Ehh..

Mam nadzieje Natol, że mimo tego jesteś zadowolona?


Tutaj wersja z ustami nie umalowanymi.

Makijaż cielisty róż (Mac) i grafit (MySecret).


Grafitem obrysowałam oko i wyciągnęłam ku górze zewnętrzny kącik, a róż wypełnił środek powieki aż prawie do brwi. Na linii wodnej mam biały khol, a w kąciku zewnętrznym mam roztartą czarne kreskę.

Usta pomadka Oriflame.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, ale z tego co mówisz kolorki faktycznie przekłamane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś otagowana - http://wykluwarka.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Śliczny! Dałaś mi nową inspirację - jak używać moich dwóch cieni :p
    W ogóle to uważam, że wyglądasz przepięknie w tym makijażu i podoba mi się chyba najbardziej z Twojego bloga!
    Dziękuję za makijaż i pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Natol
    bardzo się ciesze i zapraszam tu częściej!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...