19 lut 2011

para "ciemniaków"



Są to raczej starsze makijaże, średnio z nich byłam zadowolona więc wcześniej nie wstawiałam ale dziś naszło mnie by je jednak upublicznić. Generalnie większość mi zdjęć kompletnie nie wyszła więc wstawiam takie skrawki, co tam wyraźniejsze.

Pierwsze to brązy z czernią.

Czerń jest to sypki czarny cień z drobinkami My Secret, a brązy głównie z paletki Ruby Rose. Na buźce to co w wcześniejszych makijażach.Usta to pomadka z TWC.
Ehh.. ale mam tu minkę :-/
Drugi makijaż miał być kocim oczkiem czy czymś takim, wyszła czarna plama z ogonkiem.
Tu także czarny cień z My Secret a także biały matowy też z tej firmy. Na ustach mam błyszczyk z Delii.


2 komentarze:

  1. AAA jaką masz piękną bladą skórę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe życie mam taką :) Może na tych zdjęciach jakoś abrdziej to widać

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...