15 gru 2017

Makijaż świateczny

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta...



Dziś, dla odmiany, przychodzę do Was z wpisem makijażowym, a dokładnie propozycją makijażu na święta, Wigilię, czy nawet Sylwestra.  Dla mnie makijaż w okresie świątecznym musi po pierwsze błyszczeć, po drugie głównie skupiać się na oczach (szminkę i tak zjem przy pierwszym daniu) i po trzecie mieć w sobie coś z kolorystyki zimy.




Do makijażu użyłam paletek Sleek, które mają naprawdę mocną pigmentację i  piękny połysk! Na twarzy mam podkład Pierre Rene, korektor Maybelline, Affinitone i puder transparenty Essence.
Przyznaje się, ze od jakiegoś czasu nie robię nic kompletnie z moimi brwiami i stad ich niestety nierówny kształt :(  Jedyne co zrobiłam to podkreśliłam ich kolor kredką do brwi Maybellin.



Niedługo szykuję wpis na temat odchudzania i powrotu do formy. 
Czy ktoś zainteresowany będzie informacja o diecie i o tym co ćwiczę na siłowni?

Macie już zaplanowaną stylizacje świąteczną? U mnie w tym roku sukienka w szkocką kratkę :D



***

Mój Instagram KLIK
Moje FOODBOOKi - KLIK
Mój kanał na YouTube - KLIK
wpisy ŚLUBNE - KLIK

Pozdawiam,






7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie wiem w co się ubiorę na święta,ale chyba będzie to klasyczna czarna kiecka 😊 Śliczny makijaż 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. W święta ubiorę zapewne coś, co nie będzie mnie uciskać jak sobie pojem :D
    Co do makijażu: bardzo prosty i ładny. Podkreśla Twoją urodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Post o diecie i siłowni brzmi super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 zdjęcie jest wprost bajeczne, uwielbiam Twoją urodę, Emilko, a cień tak ładnie podkreśla tęczówki <3 Hmm.. wybiorę wygodną koszulę i czarne, eleganckie spodnie na gumce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) Kto wie może sama spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa, bardzo mi się podoba :) Masz świetną urodę do robienia takich gustownych makijaży. Podpowiem Wam, że jeśli chodzi o zamawianie kosmetyków, to najprostsze jest nadanie paczki inpost, bo możecie je odebrać w dowolnym momencie. Mi to bardzo pomaga w zakupach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...