21 lis 2017

Co macierzyństwo we mnie zmieniło?

Witam cieplutko,



Bardzo często słyszy się, że "pojawienie się dziecka wszystko zmienia w życiu"  i jest to w moim przypadku prawdziwe stwierdzenie.


Sen

Przed zajściem w ciąże lubiłam długo spać, średnio po 8-10 godzin spałam. Najbardziej lubiłam zasypiać ok 22-23 i spać do 8-9. W dniach kiedy biegałam, spałam do 5-6 rano od 22. W dni kiedy spałam mniej niż 8 godzin czułam się bardzo zmęczona i niewyspana. natomiast kiedy w ciąży i po porodzie zaczęłam budzić się w nocy i spać góra 3 godziny ciągiem moje zapotrzebowanie się zmieniło!
Teraz kiedy Mały budzi się raz na jedzenie i raz na smoczka czy przytulenie - zmieniło się moje zapotrzebowanie na sen. Teraz zasypiam też ok 22, śpię do 6-7 rano z co najmniej dwoma przerwami i czuję się wyspana ;)
Dopiero gdy tych pobudek jest trzy czy cztery to dopiero czuje, ze brakuje mi snu.



Makijaż i sposób ubierania

Przed ciążą często ubierałam się na czarno i nosiłam mocniejszy makijaż. Obecnie najlepiej czuję się w jasnych ubraniach. Już od czasu ciąży wybieram tylko jasne bluzki i najlepiej czuje się w jasnych górach. Sama nie wiem skąd się to wzięło ale wydaje mi się, ze ta zmiana mi służy :)
Jeśli chodzi o makijaż to dalej wykonuję go codziennie, nawet w domu. Ale zdecydowanie lepiej się czuję w delikatnym makijażu oczu. często maluję tylko rzęsy, bez użycia cieni.


Bardzo polecam filmik nudziary KLIK Kasia porusza temat makijażu młodej mamy, a przy okazji ogólnie opowiada o wczesnym amcierzynstwie i trudach zwiazanych z tym okresem. Bardzo podoba mi się jej podejscie :)


Priorytety i czas wolny

To akurat nikogo nie zdziwi, ze teraz Remek jest dla mnie najważniejszy i swój czas przede wszystkim poświęcam na niego. Ma tylko 3 miesiące i bardzo potrzebuje mamy :)
Bardzo zmieniła się też moja świadomość tego, co jest dla mnie ważne i co chciałabym aby mnie spotkało w przyszłości.


Co zmieniło w Was macierzyństwo?





***

Mój Instagram KLIK
Moje FOODBOOKi - KLIK
Mój kanał na YouTube - KLIK
wpisy ŚLUBNE - KLIK

Pozdawiam,



6 komentarzy:

  1. Piękny synek :) Piękna, fajna mama :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak Ci sypia w dzień? Jak długo? I czy stosujesz plan EASY Tracy Hogg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzień to różnie, czasem nie może zasnąć i tylko na spacerze śpi a czasem odkłam go i za parę minut już śpi. Nie stosuję się do łatwego planu ale ta książka zainspirowała mnie aby spróbować Małego odkładać zamiast lulać na rękach.

      Usuń
  3. Oczy ma Remuś po Mamusi, Emilko wyglądasz pięknie i tak młodziutko, macie z Anią bardzo dobre geny! Ściskam mocno! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję :)) Remuś jest bardzo "mamusiowy" :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...