23 mar 2016

Ciemne usta i jasne oczy

Witam cieplutko,



Ostatnio na moim blogu pojawiała się dyskusja o moich włosach. Jeśli chodzi o dalsze decyzje to na próbę zafarbowałam włosy szamponem koloryzującym ciemny blond. Chciałam zobaczyć jak sama się czuję w takim kolorze i czy taki odcień dopasuje się do moich odrostów (które nie pokryłam szamponem). Wkrótce pokaże na blogu efekty tych prób. Ten wpis powstał przed tą próbą.




Teraz przychodzę z propozycją makijażu dziennego z ciemnymi ustami. Mam nadzieje, że przy mojej bladej skórze nie wyglądam jak topielica... ;)


Kosmetyki:
podkład mineralny Annabelle Minerals
korektor Bell
róż Essence
kredka do brwi Maybelline
kredka do ust Prestige 
maskara Loreal Volume Millione Lashes
pomadka Golden Rose 23
paleta cieni Mac
cień mineralny Ecolore




***

Mój Instagram KLIK
Moje FOODBOOKi - KLIK
Mój kanał na YouTube - KLIK
wpisy o WEGANIŹMIE - KLIK

Pozdawiam,

7 komentarzy:

  1. Wyglądasz bardzo ładnie! Uwielbiam delikatnie podkreślone oczy i mocniejsze usta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz taką fajną, komiksową urodę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sprawuje Ci się podkład AM po dłuższym stosowaniu? Mam dokładnie ten sam i za każdym razem po nim walczę z suchą skórą, chociaż z innymi podkładami (nie-mineralnymi) nie mam tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny,delikatny makijaż codzienny.Niewielu osobom odcienie rudości pasują tak jak Tobie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...