2 lut 2014

Testuję paletkę Lovely Nude makeup

Witam cieplutko,



Ostatnio udało mi się znaleźć wśród wielu różnych Rossmanów dawno poszukiwaną paletkę Lovely Nude makeup kit.




Pierwsze wrażenie:
- piękne, napigmentowane kolory, które idealnie nadają się do makijaży dziennych;
- w paletce znajduje się niewielka ilość produktu. Gramatura wynosi 15,6 g, ale wydaje się jakby było mało każdego koloru;
- bardzo tani - do 12 zł, ale słabo dostępny, znalazłam go w z kolei 4 sklepie odwiedzonym w Lublinie
- paletka liczy 12 kolorów: 3 matowe, 2 brokatowe i 7 metalicznych (perłowych).






Używanie:
- kolory ładnie się rozcierają i dobrze wyglądają na oku;
- zdecydowanie polecałabym używać najpierw bazy przed nałożeniem cieni, bo matowe cienie nie są zbyt widoczne na gołe skórze;
- cienie są dość trwałe, ale to głównie zależy od bazy;
- wydaje mi się, że produkt nie jest zbyt wydajny i trzeba go więcej nałożyć (szczególnie maty).

Polecam test na żywo Hani (Digitalgirl13)
FILM KLIK


A tu makijaż Izy:








5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolory, nie wiem czemu ale czuje się w nich najbardziej komfortowo i pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusiła mnie przez chwilę ta paletka, ale niestety są tylko 3 maty, na których by mi zależało no i zrezygnowałam :( No, ale skoro i tak nie są dobrze widoczne, to może i dobrze się stało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również ją zdobyłam :D Nie umiem tak ładnie malować się, może dlatego, że to moje pierwsze cienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka ma bardzo fajne kolory, ale z racji tego, że rzadko się maluję cieniami, to się nie skusiłam na nią :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...