25 lut 2013

Zainspiruj się gwiazdą! Lana Del Rey

Witam cieplutko,



Dziś zainspirowałam się Laną Del Rey. Ten piękny rudzielec ma bardzo charakterystyczną urodę, który podkreśla klasycznym makijażem - albo czarna kreska dookoła oka albo delikatniejsza kreska z czerwonymi ustami (w stylu pin up).



Zrobiłam dwie wersje makijażu - z jasnymi i czerwonymi ustami. Makijaż oczu Del Rey wyróżnia się tym, że kreska na dolnej powiece jest dość "graficzna" i zaznaczona do linii dolnych rzęs (linia wodna jest beżowa lub biała).

Zrobiłam także fryzurę - romantyczne loki - także pod wpływem wizerunku Leny rodem z lat 50-60tych.



Biorę udział w akcji Zainspiruj się gwiazdą który zapoczątkowała Jessie z blogu Keep Smiling!
Dokładniejsze informacje znajdziecie tu:






12 komentarzy:

  1. Ślicznie :)piękne loki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne oba a oczka to już obłęd :)
    ale mnie jakoś bardziej przekonuje ten z jaśniejszymi ustami (nie przepadam za czerwoną szminką czy błyszczykiem) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mi się też bardziej podoba ta wersja :)

      Usuń
  3. Chyba bardziej podoba mi się wersja z jasnymi ustami :). W ogóle Lana ma ciekawy wizerunek, taki jakby hipnotyzujący w połączeniu z jej muzyką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą, Lena jest taka eteryczna, tajemnicza - trudno to oddać!

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz, loki nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne loki i kreski ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci w takich loczkach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...