26 wrz 2016

MOJE INSTAGRAMY CZ. 9

Witam cieplutko,



Aby być ze mną na bieżąco zapraszam - KLIK Instagram.

Kultura

Pierwszą kategorie nazwałam "Kultura"ponieważ są tu zdjęcia zarówno ze świata kina, książek i prasy. W tym tygodniu byłam w kinie na filmie Nerve. Film ciekawy pod względem wizualnym, bo fabularnie trochę kuluje.


Książka trudna, prawdziwa ale mega ciekawa!Bardzo polecam aby nabrać trochę dystansu do tego jak kobieta ma wyglądać, jaka ma być.


Odkrycie ostatnich czasów to czasopismo Vege!

Selfie








Jedzenie


Moja wersja hot doga sojowego z mega ilością warzyw. Nie lubię przetworów sojowych, wolę już czyste tofu, ale w towarzystwie takiej ilości warzyw da się zjeść!



Moja ulubiona marcheweczka na ostro. Polecam! Dostępna w Hebe, Naturze i Rossmann ;)


WYGRAŁĄM KONKURS Pochwalę się moją apetyczną nagrodą. Brałam udział w konkursie na komentarze na kanale Nesja89 Bardzo ją lubię i tym bardziej ucieszyłam się na konkurs gdzie nagrodą są zdrowe przekąski. Udało się! Wygrałam 12 suchych chlebków bezglutenowych z siemienia lnianego, bardzooo dziwne sezamki (np z buraka i imbiru) oraz takie mega owocowe listki, zdjęcie na dole.





...i bonus...Mała Emilka



***

Mój Instagram KLIK
Moje FOODBOOKi - KLIK
Mój kanał na YouTube - KLIK
wpisy o WEGANIŹMIE - KLIK

Pozdawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...